cinco Posted August 11, 2021 Author Posted August 11, 2021 Het is omdat ik bij het recent lezen van zo een strip heb gemerkt dat ik de blauwe pagina's makkelijker leesbaar vind dan de roodbruine. Quote
Peter Motte Posted August 11, 2021 Posted August 11, 2021 voor mij geen afwisseling ik vond dat een volledige mislukte poging om meer kleur in het album te brengen Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Waldorf Posted August 12, 2021 Posted August 12, 2021 De blauwe zijn veel beter leesbaar. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
lordofindifference Posted August 12, 2021 Posted August 12, 2021 Ik vond het bij de oude rode ridders wel iets hebben, maar inderdaad, de blauwe zijn beter leesbaar... Quote
cinco Posted August 12, 2021 Author Posted August 12, 2021 Goed om te weten dat anderen ook een verschil merken. Ik vreesde al dat het iets met mijn ogen te maken had dat ik de blauwe pagina's beter kon lezen dan de roodbruine. Quote
Blutch Posted September 7, 2021 Posted September 7, 2021 Bij PP & BB vroeger vond ik die afwisseling wel leuk. bij het omslaan van de bladzijde kreeg ik als kind altijd een soort adrenalinestoot of zo Ik had het zelfs kunnen waarderen als men de integrales ook op die manier had gedrukt. Quote
Recommended Posts