Ga naar inhoud

Facebook ligt op z'n gezicht


Recommended Posts

Facebook zelf ligt op z'n gezicht, maar ook Instagram, WhatsApp en Instant Messenger.

Niemand weet waarom, maar het is toevallig wel kort nadat een klokkenluider met belastend materiaal over Facebook naar buiten is gekomen.

Of er is een update van de FB-software misgelopen, waardoor hun servers allemaal uitliggen.

Of er is een DDoS-attack bezig van mensen (Anonymous misschien nog eens?) die wraak nemen op FB.

Of er is een opstandje aan de gang binnen FB zelf! Dat zou ook kunnen. Die klokkenluiders komen ten slotte ook vanuit het bedrijf zelf, net zoals die klokkenluider die had bekendgemaakt wat er tijdens de verkiezingen was gebeurd.

 

Ik gebruik niets van FB, maar ondervind toch ook al de hele dag problemen, al zijn ze niet zo erg.

Nogal wiedes: veel websites leggen links naar FB, of werken er op een of andere manier mee samen. Ook als je dat nauwelijks kunt merken. Dat zou best wel eens voor vertraging kunnen zorgen als je een site downloadt. Sterker nog: Google Search leidt me zelfs naar p's die niet bestaan. Nu het gebeurt nog dat ze me naar verdwenen p's van bijv. zoekertjessites sturen, maar dan beland ik meestal op een of andere algemene pagina, maar deze keer krijg ik soms foutberichten.

Het is ook mogelijk dat door het uitvallen van FB er meer activiteit via andere servers en via andere url's is dan gewoonlijk, waardoor die misschien ook overbelast zijn.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...