Peter Motte Posted November 8, 2021 Share Posted November 8, 2021 Samoerai is opgebouwd in cycli, en die cycli worden vermeld op de rug. IS Samoerai legenden ook opgebouwd uit cycli? En hoe zijn de verdelingen? Spijtig genioeg heb ik er niets over gevonden op tinternet. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
lukoste Posted November 8, 2021 Share Posted November 8, 2021 Zonder op de vraag te antwoorden: Ik vind samoerai een van de sterkste reeksen van de afgelopen jaren. Legenden wel in huis, maar nog niet allemaal gelezen. Quote Link to comment
De Hollander Posted November 9, 2021 Share Posted November 9, 2021 20 uren geleden, lukoste zei: Zonder op de vraag te antwoorden: Ik vind samoerai een van de sterkste reeksen van de afgelopen jaren. Legenden wel in huis, maar nog niet allemaal gelezen. Jammer, ik ben ook wel nieuwsgierig naar het antwoord. Snel lezen zou ik zeggen en daarna graag het antwoord posten. Quote Link to comment
bammar Posted November 9, 2021 Share Posted November 9, 2021 De geschiedenis van enkele sleutelpersonages van Samoerai worden hier uit de doeken gedaan, maar het is vooral Furiko, een van de Drie Zussen, die de hoofdrol in de prequelspin-off Samoerai Legenden speelt. Quote Link to comment
lukoste Posted November 9, 2021 Share Posted November 9, 2021 33 minutes ago, De Hollander said: Jammer, ik ben ook wel nieuwsgierig naar het antwoord. Snel lezen zou ik zeggen en daarna graag het antwoord posten. Ik heb verdorie slechts delen 1 en 2 merk ik nu. En deel 1 is alweer uit 2013! De tijd vliegt. Lees strips voor het te laat is :). Quote Link to comment
Peter Motte Posted November 10, 2021 Author Share Posted November 10, 2021 Maar is er ook iemand die weet of Samoerai Legenden uit cycli is opgebouwd? En welke delen tot welke cyclus behoren? Of is het het soap-systeem zoals in Michel Vaillant Nieuw Seizoen, waarbij elk album gewoon wordt vervlochten met het volgende, zodat er nooit een eind aan komt? Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Peter Motte Posted November 21, 2021 Author Share Posted November 21, 2021 Deze verkoop ik: Samoerai 1 tot en met 8 + Samoerai Legenden 1 Furiko Totaal: 41 euro excl verzendkosten Allemaal zo goed als nieuws. Om mijn aanvankelijke vraag te beantwoorden: Samoerai Legenden is geconcipieerd als een reeks los leesbare albums. (ik ben in een opruimperiode; profiteer ervan voor ik van idee verander) Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Recommended Posts