starbucks Posted July 16, 2022 Share Posted July 16, 2022 Gaat dit nog door en is er al geweten wie er wanneer komt signeren ? Quote Link to comment
acor Posted July 16, 2022 Share Posted July 16, 2022 Neen, in de formule waarin iedereen het kende is het gestopt. In de plaats komen er kleinere activiteiten en signeersessies verspreid over het jaar. Quote Link to comment
Campesino Posted July 16, 2022 Share Posted July 16, 2022 Op 23 en 24 augustus is François Walthéry te gast in Middelkerke en komt er een speciale uitgave van zijn succesreeks Natasja, met ‘Het afgelegen eiland’. Heb ik ergens gelezen. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Stripenbd Posted July 16, 2022 Share Posted July 16, 2022 9 uren geleden, acor zei: Neen, in de formule waarin iedereen het kende is het gestopt. In de plaats komen er kleinere activiteiten en signeersessies verspreid over het jaar. Dan is er voor mij de gelegenheid eens elders te kijken. Het was altijd een reden voor een week aan de kust rond Middelkerke. Nu ergens anders heen...zal best lukken. Quote Link to comment
Ambreville Posted July 18, 2022 Share Posted July 18, 2022 On 7/16/2022 at 8:06 PM, Campesino said: Op 23 en 24 augustus is François Walthéry te gast in Middelkerke en komt er een speciale uitgave van zijn succesreeks Natasja, met ‘Het afgelegen eiland’. Heb ik ergens gelezen. Weinig kans toe. Zaterdag met Christian Mathoul gedineerd. Het gaat echt niet goed met François zijn rug. Campesino 1 Quote Link to comment
nonkel Fillemon Posted July 19, 2022 Share Posted July 19, 2022 Van waar kwamen de strips eigenlijk die daar altijd aangeboden werden? Ik vond het altijd een zeer leuk aanbod. Quote Link to comment
acor Posted July 20, 2022 Share Posted July 20, 2022 14 uren geleden, nonkel Fillemon zei: Van waar kwamen de strips eigenlijk die daar altijd aangeboden werden? Ik vond het altijd een zeer leuk aanbod. Alle nieuwe strips en een groot aanbod tweedehands van De Striep in Brugge. Ook stripwinkel Buddy leverde een groot deel tweedehands en antiquiteiten. Alle antiquiteiten en luxes achter de kassa waren uit de collectie van Chris zelf. Om de zoveel dagen werd de voorraad aangevuld. nonkel Fillemon 1 Quote Link to comment
nonkel Fillemon Posted July 20, 2022 Share Posted July 20, 2022 Stripwinkel Buddy bestaat toch al een tijdje niet meer? Of is er nog een magazijn ofzo? Quote Link to comment
acor Posted July 20, 2022 Share Posted July 20, 2022 Volgens mij hebben die inderdaad nog een grote voorraad liggen. Quote Link to comment
SPeeDy Posted July 20, 2022 Share Posted July 20, 2022 3 uren geleden, nonkel Fillemon zei: Stripwinkel Buddy bestaat toch al een tijdje niet meer? Of is er nog een magazijn ofzo? In Antwerpen idd al weg sinds 2006, maar ik denk dat hun winkel in Lier er nog steeds is. Ze staan in ieder geval nog op beurzen. Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Campesino Posted July 20, 2022 Share Posted July 20, 2022 3 uren geleden, acor zei: Volgens mij hebben die inderdaad nog een grote voorraad liggen. Heeft hij niet zijn voorraad verkocht aan Stripweb of ... ? Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Mr.EGO Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Op 20/7/2022 om 20:23, Campesino zei: Heeft hij niet zijn voorraad verkocht aan Stripweb of ... ? Stripwinkel Buddy heeft aan twee partijen de winkelvoorraad verkocht, voor wat betreft het nieuwe spul en klanten overdracht aan Stripgoed uit Sliedrecht en het antiquarische , als ik goed geïnformeerd ben , aan Ton Mackaaij. Kennelijk hebben ze nog een overeenkomst om dit jaar beurzen te doen vanwege de voorraad. Maar ze zijn zo goed als met pensioen. Quote Link to comment
Recommended Posts