Ga naar inhoud

Stripfestival Middelkerke


starbucks

Recommended Posts

9 uren geleden, acor zei:

Neen, in de formule waarin iedereen het kende is het gestopt. In de plaats komen er kleinere activiteiten en signeersessies verspreid over het jaar.

Dan is er voor mij de gelegenheid eens elders te kijken. Het was altijd een reden voor een week aan de kust rond Middelkerke. Nu ergens anders heen...zal best lukken.

Link naar reactie
14 uren geleden, nonkel Fillemon zei:

Van waar kwamen de strips eigenlijk die daar altijd aangeboden werden? Ik vond het altijd een zeer leuk aanbod.

Alle nieuwe strips en een groot aanbod tweedehands van De Striep in Brugge. Ook stripwinkel Buddy leverde een groot deel tweedehands en antiquiteiten. Alle antiquiteiten en luxes achter de kassa waren uit de collectie van Chris zelf.

Om de zoveel dagen werd de voorraad aangevuld.

Link naar reactie
3 uren geleden, nonkel Fillemon zei:

Stripwinkel Buddy bestaat toch al een tijdje niet meer? Of is er nog een magazijn ofzo?

In Antwerpen idd al weg sinds 2006, maar ik denk dat hun winkel in Lier er nog steeds is. Ze staan in ieder geval nog op beurzen.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 20/7/2022 om 20:23, Campesino zei:

Heeft hij niet zijn voorraad verkocht aan Stripweb of ... ?

 

Stripwinkel Buddy heeft aan twee partijen de winkelvoorraad verkocht, voor wat betreft het nieuwe spul en klanten overdracht  aan Stripgoed uit Sliedrecht en het antiquarische , als ik goed geïnformeerd ben , aan Ton Mackaaij. Kennelijk hebben ze nog een overeenkomst om dit jaar beurzen te doen vanwege de voorraad. Maar ze zijn zo goed als met pensioen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...