Ga naar inhoud

Humor In The Chocolate Bar...


niemand

Recommended Posts

Gast Natte aap

GSM gesprekken is wel wat anders dan 't internet

 

maar geloof je nu echt dat jij niet gekend bent bij de Nederlandse geheime dienst? Dat er nergens een dossier over jou bestaat en dat niet elk gesprek (of misschien niet élk gesprek, maar toch een groot aantal) opgenomen en door databots gelabeld wordt? Dat zou ik sterk vinden, dat je dat zou geloven.

Link naar reactie

Tja als de geheime dienst interesse heeft in mijn telefoontjes met mrs retep over de aanschaf van kaiser- danwel volkorenbroodjes bij de Appie.....

Kunnen ze gelijk via mijn bonuskaart zien dat we muesli van het huismerk nuttigen.....

 

 

Tja, als die mannen geïnteresseerd zijn in mijn vuile zakdoek, laat ze maar voelen dan...

 

 

post-5-0-82515700-1371049012_thumb.jpg

Link naar reactie
Gast Natte aap

Tja als de geheime dienst interesse heeft in mijn telefoontjes met mrs retep over de aanschaf van kaiser- danwel volkorenbroodjes bij de Appie.....

Kunnen ze gelijk via mijn bonuskaart zien dat we muesli van het huismerk nuttigen.....

 

ik weet niet of zo'n databot ook één iota begrijpt wat je zegt, maar als mrs retep ooit een affaire zou beginnen met een syrische vluchteling, zullen ze snel weten hoe mr retep de kaiserbroodjes smeert.

Link naar reactie

Oh, wat deert het, we staan met z'n allen al lang geseind als contactpersonen van onze Lord, ;)

 

PS: dat bord is inderdaad Nederlands, dat zie ik aan 't bord zelf ook dankzij mijn kennersoog... en de huisjes zien me er al even Nederlands uit.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
Gast Natte aap

en volgens mij in Nederland als ik die fietspaden zie met de karakteristieke roze kleur.

 

de nieuwe fietspaden in Antwerpen zijn dezelfde kleur. Maar dit lijkt me idd ook eerder Nederland te zijn.

Link naar reactie

En voor wie nog niet overtuigd is... onze Vlaamsche vrienden vonden het ooit nodig belastingsgeld uit te geven aan het waanidee dat onze verkeerspalen het meest in het oog springen door ze de kleuren van de Vlaamsche leeuw te geven.  In België zal je niet snel palen in zwart-wit tegenkomen, wel rood-wit of zwart-geel. 

 

Nu ja, het kan, want zelf zondig ik hier ook tegen (uit esthetische overwegingen weliswaar, of toch...).

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Hebben jullie het artikel gelezen (al 2 jaar oud trouwens) of enkel de titel?

 

De verklichtingspalen moesten herschilderd worden, en een gemeenteraadslid vraagt of er, als ze toch moeten herschilderd worden dat niet de gelegenheid is om andere kleuren te nemen.

Link naar reactie

Gelezen

 

'Een mooie gelegenheid om over de kleur van de verlichtingspalen na te denken', zegt gemeenteraadslid Lieven Vanderstappen (N-VA). 'Ik stel voor om de kleuren geel-zwart te gebruiken. Dat zijn de kleuren die de provincie in haar logo gebruikt en Merchtem is gelegen in Vlaams-Brabant. Bovendien heeft het Vlaams Gewest al de richtlijn uitgeschreven dat voor verkeerslichten de beste oplossing geel-zwart is. Die richtlijn dateert al van februari 1990 met de omzendbrief Sauwens

.

 

 

Humm Sauwens, is dat niet die kerel die vooral zijn vrije tijd besteedde aan feestjes met Oost fronters ?

Link naar reactie

Toegegeven, geel is de kleur waar onze ogen het meest gevoelig voor zijn, maar of de combinatie met zwart dan de ideale visuele verschijning is, ik betwijfel het ten zeerste.  Fluopalen vallen nog meer op, maar dan zullen onze Vlaamsche vrienden ongetwijfeld wel argumenten vinden genre "het valt té hard op en leidt af, dus weer risico op meer ongevallen". 

Neen, ik heb het steeds gewoon een grote verspilling van belastingsgeld gevonden, want heel wat palen zijn destijds vroegtijdig herschilderd, en dus niet uit opportuniteit bij een volgende schilderbeurt van de toevallige Vlaamsche kleuren voorzien.

 

Meer nog... als geel-zwart dan toch de ideale combinatie is, waarom gebruiken we dan nog steeds in onze verkeersborden, meer bepaald de gebodsborden - al laat ins eerlijk zijn, dit zijn toch de meest essentiële - rood-wit?  Die moeten blijkbaar niet opvallen, of toch minder.  Of gaan we hier argumenten over "internationale standaarden" aanhalen om onszelf er uit te praten?  Maar ach, misschien lukt het in een onafhankelijk Vlaanderen wel, en krijgen we van die heerlijk mooie geel-zwarte borden.  Met onze kentekenplaten was het ook ooit bijna zover...

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...