Jump to content

Humor In The Chocolate Bar...

Recommended Posts

Oops, ik dacht even dat we in de 21ste eeuw zaten, maar blijkbaar zitten we nog in een periode waar men een hele topic over babes kan maken (om dan nog maar te zwijgen over de diverse keren dat halfnaakte vrouwen in andere topics aan bod komen) maar de rollen niet omgedraaid mogen worden, want stel je voor dat een man daar oncomfortabel van wordt! ;)

Guest Kameraad Mauser

'k Zal er volgende keer een smiley bijplaatsen... :mellow:

...anders gaan ze hier weeral gedachten krijgen omtrent macho's enz...

...en 't zal dan weer mijn schuld zijn enz....

;)

Oops, ik dacht even dat we in de 21ste eeuw zaten, maar blijkbaar zitten we nog in een periode waar men een hele topic over babes kan maken (om dan nog maar te zwijgen over de diverse keren dat halfnaakte vrouwen in andere topics aan bod komen) maar de rollen niet omgedraaid mogen worden, want stel je voor dat een man daar oncomfortabel van wordt! ;)

Ter compensatie ;) :

bruised_terrestrial_by_laemeur-d4zy32k.png

Niks. Ik lees dat bij tijd en wijlen ook nog altijd. Ik snap niet goed waarom mijn vraag geïnterpreteerd word als zou daar iets mis bij zijn.

Het woordje nog in combinatie altijd gaf een wat snerende toon aan je zinnetje. Zo van : ben je nog altijd getrouwd met die snibbige bitch !