Ga naar inhoud

X-Men, Wolverine & Andere Mutanten


niemand

Recommended Posts

De ongoing van Wolvie ga ik nog wat langer niet volgen (The Death of Wolverine, no thanx), maar daarna zien we wel weer.

De laatste delen van Aaron vond ik al niks meer, Bunn en Cornell is ook niet van niveau (vind ik) en daarna The Death (brrr); Wolverine & the X-men dat ik na Aaron niet meer ga volgen... gelukkig is er nog Savage Wolverine. :) Anders zou ik wel géén Wolvie meer tegenkomen... ;) en 'm beginnen missen :P

 

Cornell Counts Down The Last Days of WOLVERINE Before September's Death

http://www.newsarama.com/21103-cornell-counts-down-the-last-days-of-wolverine-before-september-s-death.html

Link naar reactie

Blijkbaar. In de mate van het mogelijke ... ;)

En hij is nog maar pas naar de hel geweest. :P

Ik vraag mij een beetje af OF Savage Wolverine dan nog wel verder zal gaan... Ik ben ook teleurgesteld door Cornell en zijn ondermaatse 'Wolverine is a villain now' *spoiler* 'no, he isn't' met de slechtste Stegman art die ik al zag. Ik hoop tenminste op een degelijk verhaal in Death of EN eigenlijk dat ze zijn reeks een tijdje opdoeken. Savage kan de nood stillen (als het blijft) met verhalen uit 'verleden', zijn ontelbare appearances blijven achterwege EN zijn onvermijdelijke terugkeer zal zoveel beter zijn.

Ondertussen is Origin II wel in orde. FYI.

Link naar reactie

MARVEL KNIGHTS X-MEN: HAUNTED.

 

Altijd gefixeerd op de grote dingen, dan loopt een mens al eens voorbij aan iets klein en schoon, eh...

 

Deze minireeks van Brahm Revel in vijf hoofdstukken is zoiets kleins en schoons. Bijna aan voorbij gelopen... Revel maakt ook een eigen reeks, Guerillas, welke ik niet ken. Als hij daarin het zelfde doet als wat hij hier in Haunted doet, dan wil ik dat ook zeker ooit eens lezen.

 

Revel schrijft en tekent dit. Drie X-Men gebruikt hij, Wolverine (ja, akkoord, hier ook weeral...), Kitty Pryde en Rogue. Het is wat hij er aan toevoegt en hoe hij het uitwerkt die dit zo goed maakt. Allemaal zo eenvoudig op het eerste zicht en het is langs geen kanten van kijk-nen-keer-wat-ik-hier-allemaal-durf-en-hoe-vindingrijk-en-cool-ik-wel-ben.

 

The world needs more Brahm Revels!...

post-503-0-38292500-1400795784_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

DEADPOOL VOL. 3: THE GOOD, THE BAD AND THE UGLY.

DEADPOOL VOL. 4: DEADPOOL VS. SHIELD.

 

Af en toe eens wat laten rondslingeren geeft soms het voordeel dat, als er een nieuw deel uitkomt, je wat langer met het zelfde kunt bezig zijn. Twee delen na elkaar lezen dus... :)

 

Wat Gerry Duggan en Brian Posehn doen met Deadpool vind ik beter en beter. Ze weven nieuwe zaken bij aan de mythos en werken andere dieper uit. I like this Wade Wilson!

 

In volume drie komen we eerst in het jaar '77 terecht, DP met Iron Fist en Power Man. Talkin' jive and takin' lives en van dattem. Een mens denkt dat het weer een gezellig boekje vol fratsen gaat worden. Wel, neen, met THE G, THE B AND THE U ga je de duisternis in. Zelden, of misschien zelfs nog nooit, een Marvel personage door zo'n put zien kruipen. Dan zeggen ze dat Wolverine het hard te verduren heeft...

 

Volume vier begint in de jaren 60, hilarisch, getekend als Ditko of hoe noemt hij, toch een van die oude tekenaars met zijn New Gods en stuff... Kirby! Dan verwerkt Wade zijn traumas opgelopen in volume vier, zoals alleen hij dat doet. Ook gaat hij bij Shield aankloppen om zijn geld te innen welk ze hem sinds volume een schuldig waren. Maar ze willen niet betalen...

 

Wade is niet alleen een clown, wel, misschien is hij alleen maar een clown, maar dan een wreed tragische.

 

Good stuff!

post-503-0-44423700-1401155240_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

All New X-men vol. 3 : Out of their Depth

 

Zéér goed :)

Ik kijk uit naar die bestelde delen v all new x-men. Het is lang geleden dat ik er nog iets v heb gelezen/gekocht. Ik heb er zin in.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik amuseer me met Bendis zijn X-boeken. Vooral met All New ;)

De twee reeksen lopen wat door elkaar, maar je kan ANX perfect volgen zonder UNC.

De volgorde is ;)

ANX 1 & 2, UNC 1, ANX 3, UNC 2, Battle of the Atom, maar ik ben nog niet zo ver, de twee laatste zijn nog niet in SC uit.

Link naar reactie

DEADPOOL CLASSIC VOL. 9.

 

Pas sinds vorige week beseft dat dit ook al bestond. Deze trade bedoel ik. Geschreven door Gail Simone dan nog. :)

 

DP is hier getekend door UDON studios. In het verleden was ik daar geen zo'n fan van, maar hier werkt het voor mij dan wel. Da's natuurlijk altijd meegenomen.

 

Hier loopt de DP reeks met #69 ten einde en dan nog 6 nummers AGENT X. Dat is Alex Hayden die plots opduikt na de verdwijning van Wade Wilson... Maar het is ook fun stuff.

 

Een zeer leuke trade, met o.a. Outlaw en Mary Zero, twee personages gecreeerd door mevrouw Simone. Ook een koddige versie van Taskmaster is van de partij, etc... En Sandi Brandenberg! :)

 

One picture tells a thousand words... :)

post-503-0-44738100-1401402095_thumb.jpeg

post-503-0-33547500-1401402143_thumb.png

post-503-0-67999100-1401402176_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

Cyclops krijgt zijn eigen spin off. serie, geschreven door rucka. Als all new wat meevalt, ga die ook een kans geven.

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

GUARDIANS OF THE GALAXY/ALL NEW X-MEN: THE TRIAL OF JEAN GREY.

 

Dit boek verhaalt hoe een onschuldig, zestienjarig meisje ontvoerd wordt door een evil, intergalactische Marc Dutroux, die ergens tiran is van een beschaving kindermolesteerders die zichzelf de Shi'ar noemen. Gelukkig zijn er de Guardians Of The Galaxy, een groep van nobele sterrezwervers, die de vriendjes van het meisje helpen om haar uit de klauwen van de verdorven ruimtepedofielen te bevrijden. Samen gaan ze de strijd aan om wat krom is weer recht te maken!

 

Dit is voor mij een schitterend SF epos dat helemaal anders loopt dan ik had durven denken. Misschien een beetje starwarserig, maar dat liet ik mijn pret niet bederven. Mooi getekend ook.

 

Death to the Shi'ar!

post-503-0-93175200-1401578213_thumb.jpeg

post-503-0-06556900-1401578244_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

ANGELA is bedacht door Neil Gaiman.

En na heel veel juridische strijd heeft Gaiman het karakter nu officieel. En aangezien goede maatjes met Marvel, EN omdat het een cool karakter is, dus nu in het universum van Marvel gezet.

Hier kan je meer lezen: http://en.wikipedia.org/wiki/Angela_%28comics%29

 

Volgende heb ik ook gehoord:

het gaat zelfs zo ver dat de het verhaal nu gaat dat de NEGEN rijken die door Asgard (Thor en kornuiten) worden erkend er nu een TIENDE is bijgekomen waar allemaal dames (hallo Angela) zijn die verbannen zijn door Odin en dusdanig dat ook alle gedachten en herinneringen aan hen waren 'verbannen'...

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

GUARDIANS OF THE GALAXY/ALL NEW X-MEN: THE TRIAL OF JEAN GREY.

 

Dit boek verhaalt hoe een onschuldig, zestienjarig meisje ontvoerd wordt door een evil, intergalactische Marc Dutroux, die ergens tiran is van een beschaving kindermolesteerders die zichzelf de Shi'ar noemen. Gelukkig zijn er de Guardians Of The Galaxy, een groep van nobele sterrezwervers, die de vriendjes van het meisje helpen om haar uit de klauwen van de verdorven ruimtepedofielen te bevrijden. Samen gaan ze de strijd aan om wat krom is weer recht te maken!

 

Dit is voor mij een schitterend SF epos dat helemaal anders loopt dan ik had durven denken. Misschien een beetje starwarserig, maar dat liet ik mijn pret niet bederven. Mooi getekend ook.

 

Death to the Shi'ar!

 

Ik veronderstel dat je de HC hebt?

 

Nog een prentje vd nieuwe Cyclops serie die op deze verhaallijn volgt:

 

Cyclops-1.jpg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Volgende heb ik ook gehoord:

het gaat zelfs zo ver dat de het verhaal nu gaat dat de NEGEN rijken die door Asgard (Thor en kornuiten) worden erkend er nu een TIENDE is bijgekomen waar allemaal dames (hallo Angela) zijn die verbannen zijn door Odin en dusdanig dat ook alle gedachten en herinneringen aan hen waren 'verbannen'...

 

Net gehoord dat Angela nu de zus is van Thor...godverdegodverdegodver..kutmarvel...:angry:

Dat kan helemaal niet....zucht...

Link naar reactie

 

 

Nog een prentje vd nieuwe Cyclops serie die op deze verhaallijn volgt:

 

HUH? Dat is toch gewoon Starjammers?

 

Of is dit een nieuwe Cyclops?

 

Net gehoord dat Angela nu de zus is van Thor...godverdegodverdegodver..kutmarvel... :angry:

Dat kan helemaal niet....zucht...

LOL

 

ja inderdaad! Zoiets was het :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
HUH? Dat is toch gewoon Starjammers?

 

 

Dat is die jongere versie v Cyclops die met zijn vader Corsair (en bij uitbreiding de starjammers) op roadtrip gaat door het heelal.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ja, ik las de HC van GUARDIANS/ALL NEW. Cyke gaat met zijn pa mee starjammen op het eind. :)

 

De jonge Cyke van vroeger dus, op een bepaalde manier ook ergens de oude Cyke, uit de oude doos... Yesteryear's Cyke, de oude die nu jonger is dan de recentere, oudere versie... :P

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

Ik begrijp 1 ding niet: is er nu een OUDE en een JONGE Cyke tegelijkertijd?

Ja, lees daarvoor all new x-men v Bendis Het volledige team vd beginjaren werd naar hun toekomst en dus onze huidige tijd getransporteerd.

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...