Ga naar inhoud

Wie Kent Deze Strip


Recommended Posts

Daan. Geen idee hoe oud. Ik schat eind 70-er jaren. Ik heb meer pagina's. Die zaten in een map met originele tekeningen die ik jaren geleden op een beurs heb gekocht. Daar zat meer werk van Gerrit stapel in. De lijnvoering bij het inkten is vergelijkbaar, evenals de dikte van de lijnen. Ik heb met Google gezocht op de combinatie Stapel/Lancelot. Gerrit Stapel heeft voor Taptoe een strip Lancelot getekend. Geen idee of dit deze strip is. Gerrit Stapel heeft wellicht ook een ridderstrip met die titel getekend.

Link naar reactie

Retep. Op de site van Lambik staat de verwijzing naar Lancelot. Als deze verwijzing naar dit verhaal is, is het een dood spoor (helaas).

 

Velden8. Ik weet niet of het verhaal ooit gepubliceerd is. Ik vermoed nog steeds dat het van de hand van Gerrit Stapel is, maar misschien was het een opzet voor een verhaal. Niet alle pagina's die ik heb zijn namelijk volledig uitgewerkt, sommige zijn zelfs nog in ruwe schets.

Link naar reactie

Retep. Op de site van Lambik staat de verwijzing naar Lancelot. Als deze verwijzing naar dit verhaal is, is het een dood spoor (helaas).

 

Misschien kan je het, om zeker te weten, nog eens navragen bij uitgever Kippenvel. Zij maken Ratjetoe en TOJ, met daarin verhalen uit  Taptoe Okki en Jippo. Volgens mij verkeerde iemand van Kippenvel ook hier wel eens op het forum.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...