Ga naar inhoud

Blablabla...


156

Recommended Posts

 

Ik heb pas gisteren deze website ontdekt. Ziet er interessant uit. Maar nu ik weet dat ze soms grote kortingen geven, ga ik daar niks aan volle prijs kopen.

Dan wacht ik maar tot de volgende actie.

 

 

Ik veronderstel dat je je kleding ook enkel maar in de jaarlijks terugkerende solden koopt?

Link naar reactie

Ik veronderstel dat je je kleding ook enkel maar in de jaarlijks terugkerende solden koopt?

 

er zijn vele outlets voor kleding daar is het alle dagen solden. En een jeansbroek bij C&A kost soms ook maar 20 euro. Maar dat van 1 kaar per jaar kan eigenlijk wel kloppen. Ik denk dat ik 1 keer per jaar kleding ga kopen, hooguit eens een twede keer bij een impulsaankoop onder zware psychologische terreur van mijn vrouw.

Link naar reactie

haha ik zie de aap al winkelen, zuchtend broeken passen onder toeziend oog van zijn vriendin :e005:  

 

broeken doe ik alleen. Dan spring ik na het werk snel even de C&A binnen, kies vier broeken uit van 25 euro en ben zo weer buiten.

 

Maar inderdaad ging ik in het verleden soms zuchtend met een blik op onweer naar de paskamer voor dat vreselijke hemd dat ze zo mooi vindt of die afgrijselijke korte broek die zo leuk staat. Maar tegenwoordig eigenlijk niet meer. Ik zeg op voorhand in de eerste winkel al, ik heb geen geld, als je wil dat we het meenemen, doe je het me maar kadoo :)

Link naar reactie

Jamaar hela... Ik zou nooit een onderwerp starten met als titel "blablabla..."

 

En waarom wordt dat juist bij mijn bericht afgesplitst? Dat was gewoon een vraag die ik wou stellen aan Martin. Kan ik er toch ook niets aan doen dat jullie ineens hierrond beginnen te zeveren?

Link naar reactie

Jamaar hela... Ik zou nooit een onderwerp starten met als titel "blablabla..."

 

En waarom wordt dat juist bij mijn bericht afgesplitst? Dat was gewoon een vraag die ik wou stellen aan Martin. Kan ik er toch ook niets aan doen dat jullie ineens hierrond beginnen te zeveren?

Ik dacht al heeft Mask een zonneslag deze tijd van het jaar :e010:

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...