Ga naar inhoud

FACTS 21&22 october 2023: 30-jaar Deel 2


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Monte Moore heeft voor de Inkwell Awards (creating awareness for inkers) het volgende artwork gemaakt. En het is nog te koop.
PM me indien interesse!!
Hier komt ook de HC van het artbook van "Ms Inkwell" bij, met werk van Sienckewicz, Ebas, Monte, Randy Green, Chiara di Francia (ook te gast!) en nog veel meer!!!
https://www.kickstarter.com/projects/inkwellawards/ms-inkwell-gallery-book/

 

4left.thumb.jpg.5f6038fd0b9d2960899f9aa787f0c857.jpg

Er zijn overigens nog een stel andere werken ook nog beschikbaar. #2 is van Monte

 

OA_monte.thumb.jpg.e5d637dc74b9480ba3877f00b2cbd48f.jpg

 

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Binnen een 10 tal dagen is het weer zo ver. Meer dan 30 tekenaars zijn dan aanwezig om bezoekers mooie tekeningen te bezorgen. Alle info om schetsen en tekeningen te bemachtingen staan online.

 

https://facts.be/en/guests/artist-sketches-commissions/

 

Er zijn opnieuw heel wat strips besteld. En er zijn ook wat heel recente uitgaves alsook enkele titles in primeur :

In primeur : 

De nieuwe avonturen van Roodbaard 3  (HC & SC)

Rode Ridder 280

 

Heel recent uitgebracht titels

Kronieken van Atlantis 1

Bloedkoninginnen - Kahina 1

Vesper 3 

Galaxa 5

FC De kampioenen 127

 

Er zijn ook een aantal exemplaren van nieuwe Daedalus uitgaves ter beschikking.

 

Ook goed nieuws voor de liefhebbers van Joe Benitez. Zijn commissies beginnen vanaf 100€. Maar voor de kopers van de Lady Mechanika strips aan de boekenstand zal hij een goedkoper tarief aanbieden vanaf 30€.

 

  

Link naar reactie
4 hours ago, shakeitupguy said:

Ook goed nieuws voor de liefhebbers van Joe Benitez. Zijn commissies beginnen vanaf 100€. Maar voor de kopers van de Lady Mechanika strips aan de boekenstand zal hij een goedkoper tarief aanbieden vanaf 30€.

impressed!!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Vandaag dagje FACTS gedaan. Aangezien aantal tekenaars waar ik in geïnteresseerd was redelijk beperkt was had ik voldoende tijd om gans de beurs ‘ns rond te gaan. En ik moet zeggen: een aantal goede verbeteringen. Food hall zoals op Heroes Comic Con. Nog niet zo veel keuze als op HCC maar al een pak beter dan vorige FACTS edities. Wel ontiegelijk lange rijen aan die food stands (maar ach, lang aanschuiven ben ik gewend 😀).

Hall8 creators hall vond ik eigenlijk de beste. Andere edities komt die

nogal “leeg” over en dat was nu helemaal niet het geval. Tof!

Voor de rest: druk druk druk, maar wel leuk dus!

1 minpuntje: Midam vond ik toch wel teveel tickets voor verkocht. Is pas begonnen rond 14u15 denk ik en toen ik om 16u passeerde was die rij nog langer dan om 14u (er zat al iemand om 12u30 te wachten trouwens…) en ik had geen zin om daar 2 uur te gaan staan. Ondanks ticket dus geskipped.

Aantal trouwe dédicassers gezien (R. Boom nieuwe mummy bij Benitez, Campesino, etc.).

O ja, chapeau voor Lectrr om aanwezig te zijn en superblij met Mark Buckingham commissie, maar die post ik wel in de betreffende thread.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
  • 1 month later...
Op 21/10/2023 om 21:30, SPeeDy zei:

Vandaag dagje FACTS gedaan. Aangezien aantal tekenaars waar ik in geïnteresseerd was redelijk beperkt was had ik voldoende tijd om gans de beurs ‘ns rond te gaan. En ik moet zeggen: een aantal goede verbeteringen. Food hall zoals op Heroes Comic Con. Nog niet zo veel keuze als op HCC maar al een pak beter dan vorige FACTS edities. Wel ontiegelijk lange rijen aan die food stands (maar ach, lang aanschuiven ben ik gewend 😀).

Hall8 creators hall vond ik eigenlijk de beste. Andere edities komt die

nogal “leeg” over en dat was nu helemaal niet het geval. Tof!

Voor de rest: druk druk druk, maar wel leuk dus!

1 minpuntje: Midam vond ik toch wel teveel tickets voor verkocht. Is pas begonnen rond 14u15 denk ik en toen ik om 16u passeerde was die rij nog langer dan om 14u (er zat al iemand om 12u30 te wachten trouwens…) en ik had geen zin om daar 2 uur te gaan staan. Ondanks ticket dus geskipped.

Aantal trouwe dédicassers gezien (R. Boom nieuwe mummy bij Benitez, Campesino, etc.).

O ja, chapeau voor Lectrr om aanwezig te zijn en superblij met Mark Buckingham commissie, maar die post ik wel in de betreffende thread.

We hebben minder tickets uitgedeeld dan Midam zelf had voorgesteld.
Maar aangezien ik hem al enkele keren ontmoet had wist ik dat we dit aantal moesten aanpassen. Door deze aanpassing had hij op tijd gedaan binnen de afgesproken tijdsduur.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...