shakeitupguy Posted May 30, 2023 Posted May 30, 2023 www.facts.be En we beginnen direct met de aankondiging van dit trio Alle info is hier te vinden : www.facts.be mojo and Ambreville 2 Quote
SPeeDy Posted May 30, 2023 Posted May 30, 2023 Buckingham , wow! Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
mojo Posted May 30, 2023 Posted May 30, 2023 Buckingham? Kans is plots veel groter dat ik ga. shakeitupguy 1 Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
shakeitupguy Posted June 21, 2023 Author Posted June 21, 2023 Volgende tekenaars (the Italian batch) mogen jullie ook verwachten : alexjodo, bouwertje and Fabio Bono 3 Quote
velden8 Posted June 21, 2023 Posted June 21, 2023 Martino heb ik reeds een tekening van. Kan echter niet terughalen van welke beurs. Is hij eerder op FACTS geweest? Tekening die ik heb is niet gedateerd helaas... Quote
shakeitupguy Posted June 21, 2023 Author Posted June 21, 2023 11 minuten geleden, velden8 zei: Martino heb ik reeds een tekening van. Kan echter niet terughalen van welke beurs. Is hij eerder op FACTS geweest? Tekening die ik heb is niet gedateerd helaas... Hij is inderdaad al eerder naar FACTS geweest. De vorige keer was om de comic Stranger Things te promoten en nu voor de 2 delen van Wouden van Opaal. Quote
Ambreville Posted June 21, 2023 Posted June 21, 2023 1 hour ago, shakeitupguy said: Hij is inderdaad al eerder naar FACTS geweest. De vorige keer was om de comic Stranger Things te promoten en nu voor de 2 delen van Wouden van Opaal. 3 tegen dan shakeitupguy 1 Quote
Richard Boom-vavavoom Posted June 22, 2023 Posted June 22, 2023 belachelijk goede lineup!!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
Richard Boom-vavavoom Posted June 22, 2023 Posted June 22, 2023 17 hours ago, shakeitupguy said: voor de 2 delen van Wouden van Opaal. komt EPPO dan ook? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
Richard Boom-vavavoom Posted June 22, 2023 Posted June 22, 2023 en deze meneer heeft een dik (100 pages) boek uitgebracht met prachtige tekeningen van mede-gast Chiara Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
Richard Boom-vavavoom Posted June 22, 2023 Posted June 22, 2023 En deze dame staat dan ook weer samen met Monte Moore in mijn eigen Mermaid Mummy artbook. heerlijke mensen Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
Richard Boom-vavavoom Posted June 28, 2023 Posted June 28, 2023 BOOK OF MARK komt naar Europa. Monte's cover is gemarkeerd met #4 De 1-3 zijn van de hand van Chiara Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
Fabio Bono Posted June 29, 2023 Posted June 29, 2023 Op 21/6/2023 om 14:33, shakeitupguy zei: Puoi anche aspettarti i seguenti artisti (il lotto italiano) : Ja, ik bevestig het ook! Ik wacht op jullie in groten getale! .... Ik heb een paar jaar achterstallige signeersessies in België... bouwertje and shakeitupguy 2 Quote
shakeitupguy Posted July 6, 2023 Author Posted July 6, 2023 Voor tekenaar Juan Vlasko is het de weduwe die komt om zijn platen en originelen te verkopen. Quote
Richard Boom-vavavoom Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 3 minutes ago, shakeitupguy said: Voor tekenaar Juan Vlasko is het de weduwe die komt om zijn platen en originelen te verkopen. hij heeft ook zaken geinkt voor VAMPI over Kevin Lau heen. Zal ze die wellicht ook meenemen? En wat zouden de prijzen zijn? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
cinco Posted August 16, 2023 Posted August 16, 2023 Toch wel enkele in het oog springende namen op vlak van tv-series: oa. Charisma Carpenter (Cordelia in Buffy) en Stephen Amell (Green Arrow in diverse reeksen) Quote
Richard Boom-vavavoom Posted August 16, 2023 Posted August 16, 2023 ja, dat zijn TOFFE namen! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
shakeitupguy Posted August 25, 2023 Author Posted August 25, 2023 Leuke Nederlandse naam die een Vlaams album uitgeeft Alsook nog aankondiging van enkel trouwe bekenden En de volgende aankondingen worden die van enkele hele mooie stripnamen (oa van Daedalus, Dargaud, Dupuis, ...) Richard Boom-vavavoom 1 Quote
Richard Boom-vavavoom Posted August 25, 2023 Posted August 25, 2023 KEIleuk! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
Ambreville Posted August 25, 2023 Posted August 25, 2023 Renee had me bijna de Camille strip doen kopen. Quote
Stripenbd Posted September 1, 2023 Posted September 1, 2023 Heel benieuwd naar de stripnamen D, D & D! Hopelijk volgen die snel. Quote
devilcreator Posted September 1, 2023 Posted September 1, 2023 In 2023 bestaat FACTS 30 jaar. Om dit moment te vereeuwigen, sloegen vaste illustratoren Art Grafunkel, Romano Molenaar, Lectrr, Kenny Rubenis & Shirow Di Rosso de handen ineen. Samen creëerden ze een prachtige illustratie van FACTS, verheerlijkt in inkt en kleur. Alle bekende en minder bekende personages komen voorbij, zodat je kunt blijven kijken en personages kunt blijven benoemen. Nostalgie verzekerd! We maken deze illustratie ook beschikbaar als een exclusieve hoog kwalitatieve print met een oplage van 50 exemplaren. Wie geïnteresseerd is kan een exemplaar bestellen via Bestel 30 jaar FACTS Print Meer info vind je hier: https://facts.be/nl/2023/09/01/scoor-je-exclusieve-print-voor-facts-30e-verjaardag/ Yncke and Richard Boom-vavavoom 2 Quote
SPeeDy Posted September 3, 2023 Posted September 3, 2023 Eerlijk: 100€ voor een gesigneerde print? Persoonlijk vind ik dit zwaar overdreven qua prijs, maar als jullie die allemaal verkocht krijgen dan is 't goed voor jullie... Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
devilcreator Posted September 5, 2023 Posted September 5, 2023 Formaat is bijna A2 (40*50cm), hoog waardig papier van 308gr en digigraphg printtechniek. Het is niet de klassieke kwaliteit die je kent van prints die je krijgt bij albums, op beurzen,… Maar als dit niet voor jou is geen probleem. Er zijm alvast een groot aantal bestellingen, maar we zijn nog niet uitverkocht. Richard Boom-vavavoom 1 Quote
Richard Boom-vavavoom Posted September 7, 2023 Posted September 7, 2023 On 9/1/2023 at 10:00 PM, devilcreator said: In 2023 bestaat FACTS 30 jaar. Om dit moment te vereeuwigen, sloegen vaste illustratoren Art Grafunkel, Romano Molenaar, Lectrr, Kenny Rubenis & Shirow Di Rosso de handen ineen. Samen creëerden ze een prachtige illustratie van FACTS, verheerlijkt in inkt en kleur. Alle bekende en minder bekende personages komen voorbij, zodat je kunt blijven kijken en personages kunt blijven benoemen. Nostalgie verzekerd! wat een magnifiek plan!!! Wat een prachtige samenwerking! respect, Peter!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
shakeitupguy Posted September 11, 2023 Author Posted September 11, 2023 En we doen verder met de aankondigingen. Midam en Hec Leemans komen enkel op zaterdag. Quote
Richard Boom-vavavoom Posted September 12, 2023 Posted September 12, 2023 15 hours ago, shakeitupguy said: En we doen verder met de aankondigingen. wow... Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
RaZZy Posted September 12, 2023 Posted September 12, 2023 Straks moet/wil ik mijn ganse collectie nog meesleuren Quote
Ambreville Posted September 13, 2023 Posted September 13, 2023 Ondertussen een heel mooie bezetting. Maar helaas nog geen enkele info rond commissions. Quote
shakeitupguy Posted September 13, 2023 Author Posted September 13, 2023 4 uren geleden, Ambreville zei: Ondertussen een heel mooie bezetting. Maar helaas nog geen enkele info rond commissions. Is nog 5 weken vooraleer het FACTS id. Komt nog wel. Nu even ons laten concentreren op Heroes Comic Con. Quote
Richard Boom-vavavoom Posted September 13, 2023 Posted September 13, 2023 2 hours ago, Ambreville said: Maar helaas nog geen enkele info rond commissions. de meeste mensen kan je via social media makkelijk benaderen voor een commissie. Over de "ter plekke" schetsen, daar moeten we nog even geduld over hebben. Indien je vantevoren al iets wil regelen voor Chiara Di Francia, dan mag je mij PM-en. Dan regel ik het voor je. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
shakeitupguy Posted September 13, 2023 Author Posted September 13, 2023 En nog eens drie heel mooie namen erbij : Stefano Carloni : deel 3 van zijn Roodbaard zal in primeur op FACTS verkocht worden. Dragon Paunovic : zijn album La Kahina in de collectie De Bloedkoninginnen zal dan pas verschenen zijn Jérémy : is er enkel op zondag En een leuke lokale tekenaar die we met veel plezier terug verwelkomen op FACTS : Bart Croonenborghs Met deze erbij komen we aan meer dan 30 tekenaars !!!! waarvan 20 uit de rest van Europa of de VS. Quote
Richard Boom-vavavoom Posted September 13, 2023 Posted September 13, 2023 wow. ik kijk er naar uit! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
shakeitupguy Posted September 15, 2023 Author Posted September 15, 2023 Op 13/9/2023 om 14:11, Ambreville zei: Ondertussen een heel mooie bezetting. Maar helaas nog geen enkele info rond commissions. Staat nu online. Moeten nog informatie hebben van een paar tekenaars. https://facts.be/en/guests/artist-sketches-commissions/ Richard Boom-vavavoom 1 Quote
alexjodo Posted September 18, 2023 Posted September 18, 2023 Op 13/9/2023 om 19:20, shakeitupguy zei: Dragon Paunovic : zijn album La Kahina in de collectie De Bloedkoninginnen zal dan pas verschenen zijn Zaterdag of zondag? Bij artiesten staat hij de zaterdag, bij de rubriek commisions op zondag Quote
shakeitupguy Posted September 18, 2023 Author Posted September 18, 2023 18 minuten geleden, alexjodo zei: Zaterdag of zondag? Bij artiesten staat hij de zaterdag, bij de rubriek commisions op zondag Komt beide dagen. Dit foutje werd al verleden week doorgegeven maar de webmaster focust zich nu vooral op Heroes Comic Con dit weeekend. alexjodo 1 Quote
alexjodo Posted September 18, 2023 Posted September 18, 2023 29 minuten geleden, shakeitupguy zei: Komt beide dagen. Dit foutje werd al verleden week doorgegeven maar de webmaster focust zich nu vooral op Heroes Comic Con dit weeekend. merci Quote
Recommended Posts