Ga naar inhoud

Heroes Comic Con - Brussel - 23&24 september


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Op 26/6/2023 om 15:17, shakeitupguy zei:

De 2de editie vindt plaats aanstaande september.

Opnieuw zullen er heel wat comic tekenaars zijn (de eerste werd al aangekondigd) en we zorgen ook opnieuw voor enkele striptekenaars en er zitten er al enkele hele mooie tussen.

 

We proberen ook de ongemakken van de eerste editie weg te werken.

 

Meer info hier https://www.heroescomiccon.be/nl/

 

Ivan-Reis-HCC-web-03-1.png

Gaan de prijzen op voorhand op de site komen eventueel. Ik gok voor hem tussen de 100/200 voor een schets. Ik heb reeds een gewoon ticket gekocht, maar kom eigenlijk enkel voor Ivan Reis naar de beurs. Is het al bevestigd of hij sketches op de beurs gaat doen of enkel gaat signeren?

Link naar reactie
5 uren geleden, AspenCR7 zei:

Gaan de prijzen op voorhand op de site komen eventueel. Ik gok voor hem tussen de 100/200 voor een schets. Ik heb reeds een gewoon ticket gekocht, maar kom eigenlijk enkel voor Ivan Reis naar de beurs. Is het al bevestigd of hij sketches op de beurs gaat doen of enkel gaat signeren?

Voor de comic tekenaars zal de informatie wellicht niet op de site komen. De persoon die de comictekenaars regelt verzamelt die info niet bij de tekenaars.

 

Voor Ivan Reiss kan ik eens checken met zijn agent want ben er mee in contact voor een commissie.

 

Voor striptekenaars (een 6-tal) zal ik zorgen dat de info op de site komt. De aankondigingen van deze zouden deze week moeten beginnen.

Link naar reactie
46 minuten geleden, shakeitupguy zei:

Voor de comic tekenaars zal de informatie wellicht niet op de site komen. De persoon die de comictekenaars regelt verzamelt die info niet bij de tekenaars.

 

Voor Ivan Reiss kan ik eens checken met zijn agent want ben er mee in contact voor een commissie.

 

Voor striptekenaars (een 6-tal) zal ik zorgen dat de info op de site komt. De aankondigingen van deze zouden deze week moeten beginnen.

Hartelijk bedankt voor de reply. Ik heb zelf ook al gezocht en gehoord dat hij op de andere beurzen zoizo wel signeert en remarques doet. De sketches zullen blijkbaar afhangen volgens de drukte van de rijen. Commissions doet hij enkel thuis, niet op de beurs. ( dit is de info die leden op andere forums me vertelde ). 

Link naar reactie
2 uren geleden, AspenCR7 zei:

Hartelijk bedankt voor de reply. Ik heb zelf ook al gezocht en gehoord dat hij op de andere beurzen zoizo wel signeert en remarques doet. De sketches zullen blijkbaar afhangen volgens de drukte van de rijen. Commissions doet hij enkel thuis, niet op de beurs. ( dit is de info die leden op andere forums me vertelde ). 

Klopt. De commissies doet hij thuis

 

Vraagje : op welke ander forums is dat?

Link naar reactie
4 uren geleden, shakeitupguy zei:

Klopt. De commissies doet hij thuis

 

Vraagje : op welke ander forums is dat?

Ik heb vooral op Instagram en de andere sociale media liggen zoeken en neuzen tot je wat bruikbare informatie tegenkomt. Op de cgc boards en dan de voorbije conventie paginas vooral van de Amerikaanse beurzen daar poste mensen soms hun ervaringen met de tekenaars. Maar super veel info is er idd niet te vinden over hem. 

Link naar reactie
10 uren geleden, AspenCR7 zei:

Ik heb vooral op Instagram en de andere sociale media liggen zoeken en neuzen tot je wat bruikbare informatie tegenkomt. Op de cgc boards en dan de voorbije conventie paginas vooral van de Amerikaanse beurzen daar poste mensen soms hun ervaringen met de tekenaars. Maar super veel info is er idd niet te vinden over hem. 

Ok thx.  Ik zoek namelijk altijd sites om extra promotie over FACTS en HCC te maken.

Ik las ook dal remarquees die hij eerder op een beurs deed 100$ waren en handtekening meestal   betalend is of de eerste gratis. Maar misschien dat het anders wordt op een Europese beurs.

Link naar reactie

Klopt. 

 

Ging ze ook net toevoegen 🙂

 

Ferran Rodriguez : heel vriendelijke Spaanse tekenaar oa van Disney, TMNT, Sonic Hedge en nog zoveel meer.

 

Vincenco Cucca komt vooral Kolonisatie signeren. Hij is vergezeld door inkleurste MariaCristina Federico die de dédicaces zal inkleuren

 

Nog een paar mooie namen zijn er aan toegevoegd

Amézing Améziane die een heel interessante graphic novel over Tarantino heeft gemaakt dat ook in het Nederlands is uitgegeven. 

 

Jenny : tekenares van Legendariërs deel 5 en een nieuwe spin-off reeks dat voorlopig enkel in het Frans bestaat.

 

Goum & David Bouriau : Samen hebben ze een nieuwe stripreeks uit in het Frans. Goum kennen we van de Kortverhalen van Marsupilami  en huisdiergeheimen. Van David Bouriau is niets vertaald maar recent wert hij samen met Steven Dhont waar ik van hoop dat hun nieuweling Wanted ook in het Nederlands zal verschijnen.

 

Zal Nederlandstalige exemplaren hebben op FACTS.

 

Amazing-Ameziane-web-02-768x768.jpg

 

Jenny-HCC-web-02-768x768.jpg

 

 

Boriau-Goum-HCC-web-02-768x768.jpg

 

Boriau-Goum-HCC-web-01-768x768.jpg

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 6/9/2023 om 15:36, shakeitupguy zei:

En nog een prachtnaam er bij Jérome Alquié 😀 wiens vertaling in het Nedetlands van Saint Seiya door Daedalus net op het festival verschijnt.  

Op FACTS in april heeft ie in de Franse albums alleen al meer dan 100 tekeningen verzet. Dat belooft dus.

 

 

FB_IMG_1694006952664.jpg

deel-1.jpg

 

Het album zal volgende week verschijnen.

Ik zal een heel gelimiteerde beschikbaarheid van dit album hebben.

Wie dit album wenst te kopen, laat het me graag asap weten via PM.

 

 

Link naar reactie

Alle strips van de tekenaars zijn ondertussen binnen. van smmige titels wel minder exemplaren dan anderen.

Mijn persoonlijk voorkeur gaat naar de Graphic Novel Quentin over Tarantino.

 

Ook al een paar geïnteresseerden moeten gerust stellen want er was precies wat paniek dat men meerdere albums moest aankopen.  Voor alle duidelijkheid : bij aankoop 1 van Kolonisatie strip in SC krijg je zowel een gratis tekening van Vincenzo Cucca als de inkleuring van de inkleurster 😎

 

quentin-over-tarantino.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...