Ga naar inhoud

De Gouden 11


Kudos

Recommended Posts

Op Sclessin is de 1-4 bekernederlaag tegen Lokeren hard aangekomen.

 

Voortaan géén ontbijt in de club meer maar thuis ontbijten, iedereen om 9 uur op 'de werkvloer' én een 7-tal jongeren die worden opgenomen in de A-kern waar zij voluit hun kans mogen wagen...

 

Gedaan bij Standard Luik met de 'Club Med - toestanden' !

 

Nah! :P 

Link naar reactie

Toont de tristesse van Tweede Klasse competitie aan.

 

toont vooral de noodzaak om het bestaande paradigma (of businessmodel zo u wil) te herdenken en niet krampachtig vast te houden aan hoe het was.

Link naar reactie

Gelukkig ziet de Bleeckere er nog iets positiefs in: het is een leermoment !

 

Over de schuldvraag is de bleeckere wat minder duidelijk:

 

"Een scheidsrechter maakt deel uit van een team. Hij heeft informatie gekregen van zijn assistent, maar uiteindelijk is hij de eindverantwoordelijke. Maar je wint en verliest wel samen."

 

Wat is het nu ?

 

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.2182070

 

Ondertussen lijdt KRK, de club van Beus en Benoit, wel een gevoelig verlies door zo'n ref die in Nederland nog niets eens de C-pupillen van Fc Perkouw mag fluiten.

 

Gelukkig weet Laforge wel een schuldige aan te wijzen:

 

"De lijnrechter oordeelde dat de bal via de lat de achterlijn overschreden had en nadien, door het effect, opnieuw in het veld beland was", zo zei Laforge in Het Laatste Nieuws over zijn assistent Nicolas Ponsar.
 

http://www.voetbalnieuws.be/news/156825/Ref_Laforge_reageert_na_debacle_bij_Genk-Kortrijk#ixzz3LxRFwXbW

Link naar reactie

 

Zo'n geval als van die Laforge heb ik nog nooit gezien in nederland, hier natuurlijk ook plenty gemiste penanties, elleboogjes en rare buitenspeldoelpunten maar een zuiver doelpunt afkeuren dat iedereen zag. Dat kan ik me niet herinneren in Nederland.

 

ps Dick Jol is een afgunstige, nare man die iedere scheidrechter afbrand louter en alleen omdat hij zelf niet meer fluit.

Link naar reactie

Goed gelanceerd, Club Brugge !

 

Ik houd mij rustig... Het is nog lang naar die verschrikkelijk playoffs. Maar voor de eerste keer lees je niets anders dan goed over sfeer, teamgeest en winnaarsdrang. Bovendien spelen ze ook (meestal) goed ( beste aanval - beste verdediging ). Het team is ook echt uitgebalanceerd. Heel goede doelman en creatieve spits, prima waterdragers errond ( Vormer - Simons ) en sterke opkomende backs. Bovendien lijkt het erop dat de Zuidamerikanen nog moeten ontdooien. Gedoz was direct goed, duurste aankoop Izquirdo moet nog wat wennen. Idem voor Silva. Dat zit wel goed tegen de zomer en in de breedte.  

 

 Preudhomme lijkt zijn status als kampioenenmaker in zijn 2de trainersjaar waar te maken. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Club Brugge al jubelend de eindejaarweek in! 

 

Toegeven, Lierse heeft - met o.a. twee knullige owngoals- Club het wel heel makkelijk gemaakt ... :e002:

 

 

http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/2163889/2014/12/26/De-hattrick-aan-blunders-van-Eric-Matoukou.dhtml

 

Eerlijk gezegd denk ik dat er in Lierse weer GokChinezen in de tribune zitten. Vorige week die keeper die opvallend blundert, en nu weer die Matoukou.... Ik heb te doen met die trainer.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Eerlijk gezegd denk ik dat er in Lierse weer GokChinezen in de tribune zitten. Vorige week die keeper die opvallend blundert, en nu weer die Matoukou.... Ik heb te doen met die trainer.

 

Alsof Brugge tegen Lierse anders niet kan winnen. Ik weet niet wat de bookmakers bieden voor een overwinning van Brugge op Lierse, maar veel zal het niet zijn. 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
" Mechelen, het zwarte beest van Club "....

 

In extremis: een juweeltje van een doelpunt van De Sutter!

( nu al genomineerd voor 'Doelpunt van het Jaar'! )

 


 

Michel Preud'homme was allesbehalve tevreden.

Tja, volgende dinsdag zal veel beter gespeeld moeten worden ....

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...