Ga naar inhoud

De Gouden 11


Kudos

Recommended Posts

De enige die wat deftige ploegen getraind heeft is Gerets, maar de jongste tijd traint die ploegen als Transsylvanie en Botswanaland.

 

it's all about the money ...

 

Als het echt een Belg moet zijn, heb je drie mogelijkheden. Vercauteren, Preudhomme en Gerets. Geen van de drie lijkt me de geschikte kandidaat.

 

Löw, Prandelli, Van Gaal, Scolari, Del Bosque ... ga het maar bij die mannen zoeken.

Link naar reactie

Waarom is Gerets niet de juiste kandidaat ?

ik denk dat hij een clubcoach is. Daar heeft hij met kleine ploegen goede resultaten behaalt, maar nergens de absolute top. PSV landskampioen is goed gedaan, maar niet de absolute top. In Duitsland zwaar gefaald. Bij Marseille geen potten gebroken (waar Deschamps achteraf wél kampioen mee speelde als ik het me nog goed herinner) Galatasaray en Marseille had een start van een top carriere kunnen zijn, maar hij koos toen voor het geld. Dat mag hoor. Maar dan tel je niet meer mee als toptrainer.

Link naar reactie

ik denk dat de rekensom eenvoudig is. Ofwel halen we een topcoach die weet wat het is om een team op een groot tornooi boven zichzelf te laten uitstijgen en maken we een kans op de finale met dit spelerspotentieel. Ofwel moeten we eerlijk zijn en zeggen dat een kwartfinale ook al goed genoeg is en dat de ambitie niet verder gaat. De droom wel, de ambitie niet. Meedoen is belangrijker dan winnen zeker? Ik denk dat je dat eens zou moeten zeggen in mijn andere moederland ... dan wordt je gelyncht.

Link naar reactie

Jullie hebben niemand anders....

 

voor Nederland zou ik in de toekomst de broertjes Koeman of de broetjes de Boer wel eens aan het werk willen zien.

dan huren we een buitenlander. Voor mij hoeft dat niet per sé een belg te zijn hoor.

Link naar reactie

ik denk dat de rekensom eenvoudig is. Ofwel halen we een topcoach die weet wat het is om een team op een groot tornooi boven zichzelf te laten uitstijgen en maken we een kans op de finale met dit spelerspotentieel. Ofwel moeten we eerlijk zijn en zeggen dat een kwartfinale ook al goed genoeg is en dat de ambitie niet verder gaat. De droom wel, de ambitie niet. Meedoen is belangrijker dan winnen zeker? Ik denk dat je dat eens zou moeten zeggen in mijn andere moederland ... dan wordt je gelyncht.

 

Daar win je hier idd geen populariteitsprijs mee.....

Link naar reactie

Je moet dan een buitenlandse coach hebben met ervaring maar één die niet zo oud en vastgeroest is als Del Bosque. Een italiaan ? duitser ? Ik zou het zo niet weten....

 

Is Ronald Koeman niet de juiste kandidaat: spreekt de taal en heeft gewerkt bij Feyenoord, Benfica, Valencia. Staat nu tweede met Southampton....

Link naar reactie

Advocaat iemand?

 

Onze meest succesvolle trainer tot nu toe is Thijs. Wat had die getraind? Den Antwaaarp.

Hoe kwamen die goede resultaten er: enkele toppers, maar vooral een echte ploeg. Je wist maanden op voorhand wie er ging spelen en die gasten kenden mekaar.

 

dickie is een goeie coach, maar mist een palmares in het interland voetbal. Dus waarom niet. Maar hij is wel de laatste bij wie ze gaan aankloppen. Dan nog liever Leekens, denk ik. Alhoewel, ik vermoed dat ze in de publieke opinie elkaar geen duimbreed toegeven.

 

Thijs is een ander tijdperk, dat kan je niet vergelijken. Maar Thijs heeft dat goed gedaan, dat moet er wel bij gezegd worden.

Link naar reactie

De Koemannetjes zijn op dit moment ideaal natuurlijk, maar die gaan op dit moment zeker niet weg uit de UK. En daarna zullen ze toch ooit eerst een keertje het Nederlands Elftal naar een kampioenschap willen leiden.

 

Advocaat is per direct beschikbaar en ik zou toch denken dat hij zelf nog iets recht te zetten heeft met de Rode Duivels na zijn vluchtige vertrek eerder. Maar die zit ondertussen ook in de categorie Guus / Co. 

 

Blijft over jullie eigen topper Gerets. Die heeft toch onderhand wel zoveel geld verdiend dat-ie niet meer weet waar-ie het moet laten? Beetje sneu als je dan voor de eer en meerdere glorie van je vaderland niet een klein stapje terug wilt doen (ik neem aan dat de Belgische bond heus nog wel iets meer dan modaal betaalt?). Sjonge, en dan zeggen ze dat Hollanders gierig zijn.

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

tot na het EK

 

Wilmots heeft (volgens die pipo van anderlecht bij de bond, hoe heet ie ook al weer?) beloofd dat hij de bond altijd 6 weken op voorhand zal inlichten van zijn vertrek en niet vlak voor een wedstrijd. De volgende interland is in maart?

 

 

dat is dan pech voor jullie, Wilmots gaat niet het maximale uit die jongens halen.

 

inderdaad. Ik hoop dat ik me vergis maar onder Wilmots zal het allemaal best ok zijn, maar geen topprestatie. Dat zag je al in Brazilië en dat zie je nu ook weer. Je hebt een coach nodig die tegen zo'n gasten duidelijk kan vertellen wat hij beter kan doen in een wedstrijd met dit elftal. Er zijn toptrainers die dat dus wel kunnen. Mancini is ook net bij Inter onder dak, dus die valt ook af. Als nu Madrid eens wou beginnen sputteren, dan komt ancelotti vrij. Die kan er ook wel wat van. Hitzfeld is gestopt, jammer. Misschien vragen of Löw het eens wil proberen met een ander land? Ik vind Duitsland wel zeer aantrekkelijk spelen.

Link naar reactie

Ja, Löw is topklasse. Wie ik ook graag zie komen, is Klingsman.

hm, klinsman. Dat weet ik zo nog niet. Speelt wel aanvallend, maar ik durf het niet goed zeggen. Presteerde niet slecht met Duitsland maar bij Bayern liep het niet helemaal ideaal. Misschien wel, ik denk wel dat hij een betere keuze zou zijn dan Wilmots.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...