Ga naar inhoud

De Gouden 11


Kudos

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Anderlecht wordt op een zetel naar weer een titel gedragen.....

 

Knikt helaas instemmend... 

 

En Club Brugge... We hadden een Spaanse trainer die moest werken met Scandinaven. Nu hebben we een Belgische trainer die massaal veel Spaanssprekenden koopt. Geen slechte spelers ( aanpassingsproblemen,... ) maar het beste dat ik al gezien heb, komt wel van de eigen jeugd ( Oulare, Storm, Engels, Mechele,... )

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Standard gaat het moeilijk hebben om in playoff 1 te geraken. Als je ziet wat die verkocht hebben. Er zijn momenteel maar twee deftige ploegen in Belgie: Anderlecht en Brugge. Allebei goeie jonge spelers, maar die zijn volgend jaar natuurlijk naar het buitenland. En tegen serieuze tegenstanders kunnen ze ook niet op.

Link naar reactie

En ik heb het dus op La Une moeten bekijken. Klote Telenet kwaliteit op 1 en Canvas.

 

wacht ... je hebt een abonnement op telenet. Internet + TV? Dat kost wat? 50 euro per maand en je kan niet eens ongestoord tv kijken?

Link naar reactie

Het eerste uur van België - Andorra was echt fijn om te bekijken. Heel hoog tempo, voortdurend wisselende flanken, een Naingolan die steeds diep speelt, ballen voor de lopende speler. Alles wat me ergerde aan het gebrei tegen hoogopgetrokken verdedigingen was weg. Bovendien hadden alle spelers behalve Kompany er enorm veel zin in. Alleen de afwerking mocht beter. Die 6-0 was wel aan de lage kant.

 

Wel benieuwd wat het vanavond gaat geven in Bosnië  

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Vanavond IJsland uit, de natie siddert en beeft. Vroeger gingen we daar gewoon met 4-0 winnen maar nu heerst er angst: Hiddink is een seniele grijsaard, de spitsen hebben ruzie, de verdedigers dekken of ze bij de VVSB F6 spelen en we hebben een keepert die nog nooit een strafschop heeft tegengehouden. Met Lecram afgesproeken dat, als het te erg wordt, de tv gewoon uitgaat, stelletje prutsers.

Link naar reactie

Ja maar Belgie maakt toch maar moeilijk goals. Ze hebben er tegen Andorra wel 6 gemaakt, maar dat is geen referentie. En ze hebben een pak kansen gemist voor de eerste erin ging.

 

en altijd maar weer die underdog rol. Belgen: zeg nu eens: we zijn de besten en we gaan die Bosniaken oprollen, ze gaan er met boter en suiker aan.

Link naar reactie

Vanavond IJsland uit, de natie siddert en beeft. Vroeger gingen we daar gewoon met 4-0 winnen maar nu heerst er angst: Hiddink is een seniele grijsaard, de spitsen hebben ruzie, de verdedigers dekken of ze bij de VVSB F6 spelen en we hebben een keepert die nog nooit een strafschop heeft tegengehouden. Met Lecram afgesproeken dat, als het te erg wordt, de tv gewoon uitgaat, stelletje prutsers.

 

Onze Hiddink lijkt inderdaad de scherpte wat kwijt te zijn, wat natuurlijk niet kan met zo'n groep verwaande multi-miljonairs. Maar "seniele grijsaard" gaat me wat ver. Enne, ik heb in Breda toch duidelijk gezien dat jij ook niet meer de jongste bent hoor.

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...