Ga naar inhoud

De Gouden 11


Kudos

Recommended Posts

Gast Natte aap

Atletico-Chelsea. Benieuwd wat er met Courtois gaat gebeuren. Volgens het contract moet Atletico 3 miljoen betalen voor elke match die Courtois tegen Chelsea speelt, maar volgens de UEFA reglementen mag zoiets niet.

 

Dat wordt een rondje advocatengedoe. de uefa heeft altijd een grote muil, maar als het er op aan komt laten ze toch ook steeds hun broek zakken voor de uefa.

 

Als ik van Courtois was, dan zou ik ofwel de media bespelen en de fans van Cheslea bespelen tot die zo veel stennis maken dat Chelsea buigt. Ofwel een jaar bijtekenen. Je kan slechtere ploegen als werkgever hebben dan Chelsea. Tenzij Barcelona of Real op de deur klopt, dan zou ik toch liever naar Spanje gaan dan naar het koude Londen.

Link naar reactie

Probleem is dat Courtois nog een jaar onder contract ligt bij Chelsea. Hij zal waarschijnlijk niet teveel ambras willen maken. En Cech heeft tegen PSG wel goed gespeeld, dus ik twijfel of ze die gaan wegdoen.

 

En Courtois naar Barcelona of Real laten gaan willen ze bij Chelsea waarschijnlijk ook niet.

 

ps. hoor juist op de radio dat hij mag spelen.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Probleem is dat Courtois nog een jaar onder contract ligt bij Chelsea. Hij zal waarschijnlijk niet teveel ambras willen maken. En Cech heeft tegen PSG wel goed gespeeld, dus ik twijfel of ze die gaan wegdoen.

 

En Courtois naar Barcelona of Real laten gaan willen ze bij Chelsea waarschijnlijk ook niet.

 

ps. hoor juist op de radio dat hij mag spelen.

 

Dat ze bij Chelsea Courtois willen houden is duidelijk, maar als hij beslist om zijn contract uit te doen en dan naar Barcelona te trekken of in het laatste half jaar al een contract bij Real te tekenen, dan heeft Chelsea juist niks te willen.

Als Bayern, Real, Barcelona of FC polderstar al een serieus contract voor hem hebben liggen, dan zou ik ook twijfelen. Alle andere ploegen komen niet in aanmerking (tenzij ManU, die staan er straks wel weer) en dan zou ik toch rap tekenen bij Chelsea. Straks breekt hij een been en is zijn carrière voorbij en dan heeft hij geen ploeg.

Link naar reactie

Dat ze bij Chelsea Courtois willen houden is duidelijk, maar als hij beslist om zijn contract uit te doen en dan naar Barcelona te trekken of in het laatste half jaar al een contract bij Real te tekenen, dan heeft Chelsea juist niks te willen.

Als Bayern, Real, Barcelona of FC polderstar al een serieus contract voor hem hebben liggen, dan zou ik ook twijfelen. Alle andere ploegen komen niet in aanmerking (tenzij ManU, die staan er straks wel weer) en dan zou ik toch rap tekenen bij Chelsea. Straks breekt hij een been en is zijn carrière voorbij en dan heeft hij geen ploeg.

Probleem  is dat ze hem een jaar lang op de bank kunnen laten zitten of aan een of andere flutploeg verhuren. Dat is natuurlijk niet in hun (financiëel) belang, maar ze hebben zoveel geld...

Link naar reactie
Gast Natte aap

Probleem  is dat ze hem een jaar lang op de bank kunnen laten zitten of aan een of andere flutploeg verhuren. Dat is natuurlijk niet in hun (financiëel) belang, maar ze hebben zoveel geld...

 

Dat zou in zijn voordeel zijn. Via het europees hof is hij dan op "ne wip en ne gauw" vrij als hij een goede advocaat heeft.

Link naar reactie

Hier op de reep nog repers met panini verzamelalbum..... ??

Altijd leuk voor zo'n WK, al die spelers bekijken. Sinds 1978 alle EK en WK boeken compleet.

 

hoe is het met Benteke?. Is die definitief verloren voor het WK ?

 

Strootman vervangen zal ons moeilijk vallen, ook van der Vaart weer geblesseerd, ik vrees dat die ook beter kan stoppen.

Link naar reactie

Hier op de reep nog repers met panini verzamelalbum..... ??

Altijd leuk voor zo'n WK, al die spelers bekijken. Sinds 1978 alle EK en WK boeken compleet.

 

hoe is het met Benteke?. Is die definitief verloren voor het WK ?

 

Strootman vervangen zal ons moeilijk vallen, ook van der Vaart weer geblesseerd, ik vrees dat die ook beter kan stoppen.

Ik heb enkel de Belgische Competitie, maar misschien voor de lol eens de WK van dit jaar kopen.

 

Wel pech dat je 1970 en 1974 niet hebt. Vooral Mexico is veel geld waard.

 

Benteke is voor een half jaar out, dus het zal Lukaku worden als spits.

Link naar reactie

Pfff, elke keer dat er een prijs niet gewonnen wordt door één van de grote clubs, is dat voor jullie een teken dat de competitie niks voorstelt. Ik vind dat kortzichtig. Alsof ze zich in Engeland zorgen moeten maken omdat de bekers daar vorig jaar gewonnen zijn door Swansea en Wigan. Of omdat Liverpool nog eens op weg is naar een titel, terwijl ze (puur individueel bekeken) lang niet het beste team hebben.

 

 

Bof het is hetzelfde in België. Anderlecht, Standard en Brugge hebben betere spelers dan Zulte, maar die betere spelers willen eigenlijk naar een betere (buitenlandse) club en zijn er niet echt bij.

 

Niet akkoord, Zulte heeft de beste speler (Hazard), één van de beste keepers (Bossut), als Leye mocht fit zijn één van de beste spitsen, Kums is ook een topper, Colpaert en De fauw horen bij de beste verdedigers van het land, en als geheel spelen ze het meest oogstrelende voetbal van België. En bij die zogenaamde "grote ploegen" zitten ook wel wat koekenbakkers.

Link naar reactie

Heb je wel eens een samenvatting (een volledige match kan ik je afraden)van een wedstrijd in de NL competitie gezien ? Het niveau is zo laag... De belgische competitie is net zo erg. Het beste voetbal werd in nederland gespeeld door de grote ploegen, het feyenoord van Israel, v Hanegem. het Ajax met neeskens, keizer en Cruijff(en later v Basten, Rijkaard etc) het PSV met Gullit. Grote ploegen die soeverein speelden en niet (ik herhaal) niet verloren van het lek van PEC.

 

Ik heb in de jaren negentig nog spelers gezien als Overmars, Bergkamp, Ronaldo, Romario, Nillis en Kluivert. Nu moet men het doen met nederlandse tweede-rangse spelers(de goeden gaan al op 20-jarige leeftijd naar engeland) en skandinavische b keus....

Link naar reactie

Dat is allemaal wel waar maar toch zal er altijd wel eens een kleine(re) ploeg met de beker gaan lopen, da's nu eenmaal de functie van zo'n beker. Over een heel seizoen bekeken hebben ze geen kans om de topploegen voor te blijven maar in één wedstrijd kunnen ze verrassen. Dat het niveau behoorlijk lager is dan elders/vroeger zal ik niet tegenspreken natuurlijk. Maar om zo'n bekerwinst automatisch te koppelen aan het niveau van een hele competitie vind ik niet correct.

Link naar reactie

Waarom wint dat Club GVD nu dan niet eens een keertje van Standard ????

 

Ewel, dat vroeg ik me nu ook af.... Kansen genoeg tegen een heel matige ploeg.

Preudhomme zegt nu al openlijk dat dit het maximum is uit de huidige ploeg. Ik vrees dat hij gelijk heeft. Tel daarbij een Lestienne die hopeloos uit vorm is, een Desutter die altijd supersub is, Vazquez die een abonnement heeft op de lappenmand, een Vadis & Refaelov die geen constante in hun prestaties kunnen brengen en je weet het wel.... 

 

Nog een geluk dat Waregem en Anderlecht evenzeer morsen met de kansen.  

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Anderlecht wordt makkelijk kampioen, Club sukkelt daar een beetje achter en Standard ruziet zich naar een derde plek.

 

In Nederland wordt Ajax makkelijk eerste wegens gebrek aan kwaliteit van de rest, gvd wat was die eerste speeldag weer slecht. Feyenoord verkoopt de vier beste spelers en koopt er niks voor terug, wat een armoede....

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...