Ga naar inhoud

De Gouden 11


Kudos

Recommended Posts

We'll see... Het wordt zowiezo een moeilijke match. Dembele lijkt nu ook al uit. Fellaini, Kompany, Benteke waren al uit voor Kroatië. Lombaerts twijfelachtig. Alderweireld, Debruyne, Chadli, Van Buyten, Vermaelen staan normaal in de basis bij de Duivels maar spelen niet ( of nauwelijks) bij hun ploeg.

 

Dries Mertens is gelukkig weer aan spelen toegekomen én heeft direct een goede match gespeeld met Napoli. Dus die kan weer als supersub.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Proficiat België, prima de poule doorgekomen, we zijn er beiden weer bij komende zomer.

België het sterke collectief met groot zelfbewustzijn met in de breedte zeer veel goede voetballers, Nederland wat instabieler vrees ik, maar met twee special-ones........wat is die Robben extreem goed...........laten we allen hopen dat hij fit blijft.......hahahaha

Link naar reactie

 

Feestje

 

:cheerf2: :cheerf2: :cheerf2: :cheerf2:

 

Maar De Bruyne moet zo vlug mogelijk weg bij Chelsea, het is gewoon decadent hoeveel goede spelers daar op de bank zitten te verkommeren.

 

 

Ik vind het vooral vreemd dat zoveel spelers opteren om op die bank te gaan zitten. Of je nu véél geld verdient, of héél véél, vanaf een bepaald punt maakt dat toch niets meer uit? En dan zou ik liever elke week spelen voor die paar honderdduizend euro minder, in plaats van altijd op die bank te zitten.

Link naar reactie

Ik vind het vooral vreemd dat zoveel spelers opteren om op die bank te gaan zitten. Of je nu véél geld verdient, of héél véél, vanaf een bepaald punt maakt dat toch niets meer uit? En dan zou ik liever elke week spelen voor die paar honderdduizend euro minder, in plaats van altijd op die bank te zitten.

Lukaku was er niet erg blij mee, maar het was een heel goede zaak voor hem dat hij naar Everton gegaan is.

Link naar reactie

ja god, een profvoetballer probeert altijd toch het hoogste te bereiken, lukt dat niet dan doe je een stapje terug. Als Barcelona bij de Bruyne zou komen toen die nog bij Genk speeld (kans is nul want dat gebeurt nooit met zo een hoofd) gaat die gast dan zeggen, nee hoor ik blijf lekker bij Genk spelen dan ben ik zeker van een plaatsje.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...