Ga naar inhoud

Hoe Voel Jij Je Vandaag ?


niemand

Recommended Posts

Savboy wordt rijk bedeeld, hij is een bofferd.

je weet meer dan ik...

 

't is niet omdat er een schoon kast in mijn huis staat dat ik daar niet lang heb voor moeten sparen (en zowat al de rest zelf heb moeten doen)

 

Maar ik heb niks te kort, das waar...

 

Anderzijds heb ik wel geen 12.000 strips :D

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie
  • 5 weeks later...

En ik dacht nog dat jij met een roze bril door het leven ging ;)

Voor vrouwen bedraagt de levensverwachting bij de geboorte 82,9 jaar, voor mannen 77,8 jaar.

 

Is toch ook niet slecht, al hoop ik natuurlijk op meer :)

 

En om de quote volledig te maken:

 

http://www.belgium.be/nl/nieuws/2013/news_levensverwachting_80_jaar.jsp

 

In 2011 bedroeg de levensverwachting bij de geboorte voor de hele Belgische bevolking 80,4 jaar. De kaap van 80 jaar, die in 2010 slechts aarzelend werd bereikt, is hiermee dus wel degelijk overschreden. Dat cijfer wordt bevestigd in de sterftetabellen die de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie van de FOD Economie publiceerde. Voor vrouwen bedraagt de levensverwachting bij de geboorte 82,9 jaar, voor mannen 77,8 jaar.

  • Op gewestelijk niveau heeft het Vlaams Gewest de hoogste levensverwachting (81,2 jaar). In het Waals Gewest ligt deze op 78,7 jaar en in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest op 80,6 jaar. 
  • Op Europees niveau staat België op de 13de plaats en ligt het heel dicht bij de gemiddelde leeftijdsverwachting in de Europese Unie.

Dus toch 1 voordeel van Vlaanderen.

Link naar reactie

Ik begin al tegen de muren op te lopen. Ben eerder deze week geopereerd aan m'n rechterschouder en zit de komende weken thuis met m'n arm in een draagdoek. Fijn, denk je dan. Kan ik veel strips lezen en series kijken op Netflix en zo maar de werkelijkheid is toch iets anders. Ik kom nauwelijks aan strip lezen toe want met 1 hand krijg ik die boekjes niet voldoende open om ze makkelijk te lezen maar ze ook niet door te plooien. Uren in de zetel zitten is ook maar saai en ondertussen kan ik wel wat met de kinderen spelen maar da's ook maar beperkt en kan de kleinste amper tegenhouden als hij weer eens ergens tussen kruipt waar hij niet moet zijn. En een bericht typen met links is ook al zo verdomd irritant. Hoe sneller uit die doek hoe beter...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...