Ga naar inhoud

Hoe Voel Jij Je Vandaag ?


niemand

Recommended Posts

Nice! *thumbs up*

Wat is de redenering achter "ik mag me thuis niet wegen"?

Dank u wel!

Volgens de diƫtiste moet ik niet bezig zijn met mijn gewicht, maar wel met mijn voeding en voldoende bewegen.

Vroeger woog ik me veel te veel en liep ik daar hele dagen mee in mijn hoofd.Een kilo bij, een kilo af.... Nu laat ik me daar wegen, dat voelt veel beter aan. Er zijn zelfs mensen die zich elke dag wegen...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
Ā 

En van de grootste groep - die tussen de 85 en 115 -Ā  zijn de meeste mensen te situeren ergens rond de 85. Waardoor men kan stellen dat de intelligentiekloof tussen de intelligente mens en de doorsnee-mens veel groter is dan de intelligentiekloof tussen een mensaap en de doorsnee-mens.

Ā 

Eigenlijk heb je 2 verzamelingen bestaande uit organismen: de verzameling apen + doorsnee-mens en de verzameling intelligente mens. :e005:

Link naar reactie

Euhm neen kameraad Mauser, zo werkt het niet. De afwijking tussen iq85 en iq115 is identiek.

Misschien voel je je er beter bij om te denken dat er veel dommekloten zijn maar de getallen ondersteunen dat niet.

Anderzijds, de mensen rondom me claimen tot de bovenlaag te behoren maar de feiten dwingen me tot een andere conclusie.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Euhm neen kameraad Mauser, zo werkt het niet. De afwijking tussen iq85 en iq115 is identiek.

Misschien voel je je er beter bij om te denken dat er veel dommekloten zijn maar de getallen ondersteunen dat niet.

Anderzijds, de mensen rondom me claimen tot de bovenlaag te behoren maar de feiten dwingen me tot een andere conclusie.

In hoeverre kunnen intelligentietesten gerekend worden tot exacte wetenschap? Ik heb altijd de indruk dat het wat blijft tot een ietwat veredelde vorm van statistiek...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wellicht vanwege de heel vrije interpretatie van 'de cijfers' waarmee sommigen hun eigenbelang trachten te maskeren en projecten verkocht te krijgen.

Hetzelfde zie je in de economische wetenschap, wat nochthans een boeiend studiegebied is en veel meer omvat dan wat boekhoudkundige bewerkingen en saaie balansrekeningen.

Link naar reactie
  • 2 months later...
Gast Kameraad Mauser

Grote groepen mensen hebben iets ongecontroleerds in zich. Onwetendheid kan zich op heel bizarre (en soms ongewenst ) manieren uiten in grote groepen mensen.

Link naar reactie

Ik voel me overweldigd door vele emoties. Ik ben moe en murw en erg emotioneel. Niet alleen door de extreem lange werkdag en de recente aanslagen. Ook omdat ik dit filmpje over Werchter en die overleden zanger keek. Zo'n grote groepen vind ik enerzijds fantastisch, doen me tintelen van adrenaline, maar tegelijk boezemen ze me enorm veel angst in.

Op een dag zet ik dit experiment eens zelf op. Als dit reproduceerbaar is, zijn de implicaties enorm...
Link naar reactie
  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
Gast Kameraad Mauser

Heel typerend voor mijn generatiegenoten die destijds konden worden gerekend tot de pretentieloze powerpop en een mainstream doch semi-alternatieve levenstijl aanhangend.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...