Ga naar inhoud

Hoe Voel Jij Je Vandaag ?


niemand

Recommended Posts

Bedankt voor de steun!

 

Veel beterschap!

 

Als het je ding is, kun je je misschien op de webcomics gooien? Een bladzijde omslaan is slechts een klik...

Webcomics zijn mn ding niet. Heb het al wel eens geprobeerd maar tis niet hetzelfde als een papieren versie. Met boeken heb ik dat probleem niet.

Nog een irritant neveneffect van momenteel maar over 1 goede arm te beschikken: het moment waarop een deel van je strips besluit om, door middel van hun gezamenlijk gewicht, de boekensteun weg te duwen en gezellig om te vallen...

Link naar reactie
  • 1 month later...

Ik ben helemaal in de war.

 

Woon sinds kort voor een tijdje in Londen. Wandel ik hier een McDonald's binnen. Goed, ieder zijn meug, maar in mijn ogen is dit synoniem voor betrouwbaarheid en kwaliteit over de grenzen heen. Vraag ik bij een degelijk uitziende Indiaas-Britse om wat mayonaise bij mijn frietjes. Luttele seconden later: 'Mayonaise?' Mayonaaaaise...oh you mean the sauce mayonaise. We don't have that'.

 

Ik snap er werkelijk niks van.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Heb bij een trekken van een wijsheidstand ooit eens Voltaren gekregen. Dat was straf spul, voelde gewoon niks van pijn.

Ook heel goed voor de nierfunctie. Als je dat iets te langdurig neemt dan kappen de nieren ermee. Ik ken zo iemand die - als zelfstandige - te weinig rust heeft genomen na een hernia-operatie en Voltaren nam tegen de pijn. Niet enkel de rug is naar de knoppen, maar ook de nieren. Met als gevolg een niertransplantatie.

Link naar reactie

Ook heel goed voor de nierfunctie. Als je dat iets te langdurig neemt dan kappen de nieren ermee. Ik ken zo iemand die - als zelfstandige - te weinig rust heeft genomen na een hernia-operatie en Voltaren nam tegen de pijn. Niet enkel de rug is naar de knoppen, maar ook de nieren. Met als gevolg een niertransplantatie.

 

De werkzame stof in Voltaren is toch gewoon diclofenac, een vrij onschuldige onstekingsremmert. Diclofenac an sich sloopt niet de nieren maar als je al nierfalen hebt is het niet verstandig om die pilletjes bij tientallen op te kauwen.

Link naar reactie

Ik ben helemaal in de war.

 

Woon sinds kort voor een tijdje in Londen. Wandel ik hier een McDonald's binnen. Goed, ieder zijn meug, maar in mijn ogen is dit synoniem voor betrouwbaarheid en kwaliteit over de grenzen heen. Vraag ik bij een degelijk uitziende Indiaas-Britse om wat mayonaise bij mijn frietjes. Luttele seconden later: 'Mayonaise?' Mayonaaaaise...oh you mean the sauce mayonaise. We don't have that'.

 

Ik snap er werkelijk niks van.

 

Ik moet aan Pulp Fiction denken :D :D

 

I've seen 'em do it, man. They fuckin' drown 'em in that shit. :D

Link naar reactie

Zucht, het huilen staat me veel nader dan het lachen.

 

De supervlotte collega heeft er weer een puinhoop van gemaakt en met smoesjes proberen ze het dossier bij mij te dumpen terwijl pipo dan een nieuw dossier opstart.

 

Kers op de taart, een jongere collega met potentieel neemt de pipo trekjes over. :(

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...