Boekenmagazijn Posted May 9 Posted May 9 In Deventer open a.s. woensdag 15 mei MANGALICIOUS de deuren. De 20-jarige eigenaar is blijkbaar nog niet toegekomen aan een website. https://indebuurt.nl/deventer/bedrijvigheid/julian-20-opent-mangalicious-deze-japanse-stripverhalen-worden-steeds-populairder~284715/ Air and cartoonesk 2 Quote
Retardi Posted May 14 Posted May 14 De website staat nog in de planning. Als die knul slim is dan zorgt hij er vooral voor dat zijn winkel fraai wordt. Online verlies je het altijd van de grote jongens. Quote
Peter Motte Posted May 14 Posted May 14 Ik hoop voor hem dat het niet mislukt. Het lukte ten slotte niet om manga in het NL verkocht te krijgen. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
linthout Posted May 14 Posted May 14 Ik hoor dat Manga weer in opmars is hier in Belgie en Nederland. Quote
Bart 01 Posted May 14 Posted May 14 In de carrefour bij ons is het rek met cd's een paar maanden geleden vervangen door een rek met manga. Wat ook al wat wil zeggen in een boerengat. Quote
cinco Posted October 8 Posted October 8 De website is nog altijd niet actief. Vraag me af of ze ook anime op dvd en blu-ray hebben. Quote
Recommended Posts