Ga naar inhoud

Raadje Plaatje De Traditie Voortgezet


Recommended Posts

 

2 uren geleden, Lük Bey zei:

die laatste tip

Daar had ik wel mijn jongste zoon voor nodig. Ik vond wel Fortnite en Renegade Raider, maar volgens mijn jongste was dit geen Renegade Raider maar een Red Knight. Tja en toen viel het kwartje.

 

Mijn oudste zoon heeft mij dan weer geholpen met het volgende raadsel. Hij wist het vliegtuig exact te typeren!

 

Deze lijkt me niet zo moeilijk...

 

tip 1:

1.jpg.b8f21d6df950eba0869dc3db3efea529.jpg

 

tip 2:

2.jpg.c44fb2a9679cbd453e4519bce8c97f70.jpg

 

tip 3:

3.jpg.5b886896e670644e6db32977b488469e.jpg

 

Link naar reactie

Vanmorgen nog eens geprobeerd, maar zonder succes. Ik weet niet wie dat is, die vierde tip.

 

Dacht even met Piet Wijn een kans te hebben (pas nadat ik Schenk / champagne / bubbels / magnum / Perignon et geprobeerd had), aangezien het maakelijk zou moeten zijn. Helaas, heksen genoeg maar geen vliegtuigen. Tenzij het geen vliegtuig moet zijn maar iets anders met dezelfde naam als dat vliegtuig (hurricane of zo). 

Link naar reactie

Yes, gevonden!

 

Even wat duiding voor degenen die de draad kwijtraakten:

tip 1: op de cover

tip 2: op de neus van het vliegtuig op de cover

tip 3: uitgever Silvester bracht eind 2019 speciale Hugault-champagne op de markt.

tip 4: een uitsnede uit de cover van 'Mijn kameraad Che Guevara', kameraad is een woord uit de titel.

tip 5: Vaya Con Dias, een van hun bekendere albums was Night Owls -> Nachtuil, reeks!

 

Over naar @Lük Bey

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...