Ga naar inhoud

Raad De Film


Lav

Recommended Posts

Tijd voor nog eens een hintje? Met mijn gegoogle krijg ik massa's iconen voor exit bordjes te vreten.

Dat kortgekapt kopke, is dat een bekende acteur? Aan de hand van de oren in de eerste zou ik zeggen een blanke acteur? Met dat haar, blijven over Jude Law, Adam Sandler en Tom Hardy. Maar daar zijn geen liefdesdrankjes te vinden. Wel een afstandbediening bij Sandler met hetzelfde effect. Het tweede beeld doet ook meer denken aan een artsy/artistieke film. Dat is eerder Tom Hardy zijn domein.

 

 

 

Link naar reactie

Toen had ik ook een bloedhekel aan Sandler ... Maar hier wist hij mij zeer aangenaam te verrassen.  Paul Thomas Anderson (Boogie Nights, Magnolia, There Will be Blood) zag iets in Sandler en hij heeft het er uit kunnen halen.  Eén van de meest aangename en bovenal originele romantische films die ik ooit gezien heb.  Philip Seymour Hoffman en Emily Watson waren ook in zeer goede doen.  Niet voor iedereen, dat is zeker.  Want voor de duidelijkheid, dit is alles behalve een typische Sandler film. 

Volgende opdracht? :) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...