Ga naar inhoud

Integrales Beverpatroelje En Baard En Kale Bij Arboris


WAdriaensen

Recommended Posts

Ik ben persoonlijk ook heel blij met deze integrales. De Baard en Kale heb ik net gelezen en ben halfweg in Beverpatroelje. Veel mensen vragen zich af of Beverpatroelje al dan niet de moeite waard is. Mij is het heel goed meegevallen en ik kan het iedereen aanraden. Ok het is nostalgisch maar de verhalen zijn sterk opgebouwd. En neen, zo oud ben ik nu ook weer niet. Ik ben van 1982 dus de beide reeksen zijn van voor mijn tijd.

 

Als je deze reeksen wil aanschaffen via tweedehands websites dan ben je een fortuin kwijt. Dus ik ben blij dat ik eindelijk deze reeksen kan lezen en meepraten met de oudere garde :-)

Link naar reactie

Ik ben persoonlijk ook heel blij met deze integrales. De Baard en Kale heb ik net gelezen en ben halfweg in Beverpatroelje. Veel mensen vragen zich af of Beverpatroelje al dan niet de moeite waard is. Mij is het heel goed meegevallen en ik kan het iedereen aanraden. Ok het is nostalgisch maar de verhalen zijn sterk opgebouwd. En neen, zo oud ben ik nu ook weer niet. Ik ben van 1982 dus de beide reeksen zijn van voor mijn tijd.

 

Als je deze reeksen wil aanschaffen via tweedehands websites dan ben je een fortuin kwijt. Dus ik ben blij dat ik eindelijk deze reeksen kan lezen en meepraten met de oudere garde :-)

Exact mijn mening. De beverpatroelje is me zeer goed bevallen!

Link naar reactie

 Veel mensen vragen zich af of Beverpatroelje al dan niet de moeite waard is. Mij is het heel goed meegevallen en ik kan het iedereen aanraden. Ok het is nostalgisch maar de verhalen zijn sterk opgebouwd.

 

De Beverpatroelje is (naar mijn gevoel, maar ik kan het mis hebben) een van de weinige francobelgische strips waar de tekenaar meeging met zijn tijd. De latere albums voelen tekentechnisch veel moderner aan dan de eerste. Bij de meeste tekenaars is dat niet het geval. Het is heel vaak omgekeerd.

Link naar reactie

Mij ook. Verrassend vlot verteld en de humorist in Charlier kende ik nog niet. Twee keer zeer smakelijk gelachen. Ook met 'het misverstand' in het begin van Tanguy en Laverdure dat ik zopas tevreden heb dichtgeklapt.

Link naar reactie

Mij ook. Verrassend vlot verteld en de humorist in Charlier kende ik nog niet. Twee keer zeer smakelijk gelachen. Ook met 'het misverstand' in het begin van Tanguy en Laverdure dat ik zopas tevreden heb dichtgeklapt.

 

Wanneer verschijnen deel 2 van Baard en Kale, Beverpatroelje en Tanguy en Laverdure ook weer? :e002:

Link naar reactie

Mij toch laten verleiden tot de mooi uitgegeven integrale van de Bevers. Ik had nog 4 verhalen tekort waaronder de eerste 2. Die verhalen zijn aardig en opwarmertjes tot de betere verhalen vanaf deel 10. Dossier was leuk om te lezen, alleen jammer van die stomme splitsingsfouten. Ik ga dit zeker verder volgen ( al was het maar omdat ik er ooit bij hem thuis stond om een van zijn nichtjes op te halen om mee te gaan 'zwemmen'... . Wat later vond ik dit in mijn brievenbus... )

 

 

 

 

 

 

 

 

post-49-0-49547600-1421004276_thumb.jpg

post-49-0-07480600-1421004278_thumb.jpg

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Ik gun Arboris alle succes met de integrales, maar ik hoop tegelijk dat ze hun andere reeksen nu niet nog meer zullen versloffen. Er staat heel veel aangekondigd dat al jaren geleden had moeten verschijnen volgens hun eigen voorspellingen.

Link naar reactie

Mij toch laten verleiden tot de mooi uitgegeven integrale van de Bevers. Ik had nog 4 verhalen tekort waaronder de eerste 2. Die verhalen zijn aardig en opwarmertjes tot de betere verhalen vanaf deel 10. Dossier was leuk om te lezen, alleen jammer van die stomme splitsingsfouten. Ik ga dit zeker verder volgen ( al was het maar omdat ik er ooit bij hem thuis stond om een van zijn nichtjes op te halen om mee te gaan 'zwemmen'... . Wat later vond ik dit in mijn brievenbus... )

Mooi en leuke herinnering Kool Thing!

Mss idee om deze nu uit te knippen en in je integrale te plakken. ;)

Link naar reactie

Ik gun Arboris alle succes met de integrales, maar ik hoop tegelijk dat ze hun andere reeksen nu niet nog meer zullen versloffen. Er staat heel veel aangekondigd dat al jaren geleden had moeten verschijnen volgens hun eigen voorspellingen.

 

Persoonlijk was ik erg blij met het nieuws dat ze Kronieken van de Zwarte Maan gingen herdrukken, maar dat enthousiasme is al wat aan het verdwijnen...

Link naar reactie
  • 1 month later...

De site boek.be plaatst nieuwe uitgaves van Baard en Kale en Beverpatroelje al op op 25.03.2015.

 

Iemand enig idee of dit klopt?

Volgens de site van Arboris wel!

Geplaatst op maart 17, 2015

Zojuist hebben we bij de distributeurs het tweede deel van de complete Beverpatroelje afgeleverd!

Uitlevering naar de winkels vindt deze week plaats. En deze week gaan ook de bestellingen van de intekenaars en de webshop de deur uit!

Cover_hc_Bever_2_vk-218x300.jpg

Link naar reactie

Volgens de site van Arboris wel!

Geplaatst op maart 17, 2015

Zojuist hebben we bij de distributeurs het tweede deel van de complete Beverpatroelje afgeleverd!

Uitlevering naar de winkels vindt deze week plaats. En deze week gaan ook de bestellingen van de intekenaars en de webshop de deur uit!

Cover_hc_Bever_2_vk-218x300.jpg

Klopt helemaal, wij leveren morgen de bestellingen uit bij de winkeliers die bij ons besteld hebben.

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...