Ga naar inhoud

Overlijden Stuf


Warson

Recommended Posts

Net gelezen op de Facebook-pagina van Dupuis dat Stuf (Oh, Lieve Hemel en inkleurder van Kleine Robbe en Soda) plots is overleden.

 

C’est avec beaucoup d’émotion que les Editions Dupuis et la rédaction du Journal de Spirou vous font part du décès inopiné de Stéphane De Becker, dit Stuf, ce 22 juillet 2015 en France.

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Une nouvelle terriblement triste vient de frapper la rédaction de SPIROU et la famille des auteurs : Stéphane De Becker, alias Stuf, a succombé cette nuit d'une crise cardiaque. Il était l'ami et le compagnon de travail de Tome & Janry, coloriste du Petit Spirou, de Soda et dessinateur de "Passe-moi l'ciel". Il était aussi d'une gentillesse extraordinaire. Toutes nos pensées vont à sa famille et ses proches. Nous lui rendrons hommage prochainement dans SPIROU.

 

post-120-0-06469100-1437675982_thumb.jpg

 dat is tekst van op Facebook van Frederic Niffle 
Link naar reactie

Net vandaag beleeft ergens in de buurt van Marseille een theateropvoering van Oh! Lieve Hemel zijn première. Die postkaart van Stuf zat trouwens bij de Spirou die officieel op de dag van zijn overlijden in de bus viel.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...