Ga naar inhoud

Trieste Gebeurtenis


Freakzilla

Recommended Posts

Onze logistieker zegt ons wel altijd alles wat hij weet. Hij heeft ons het papier getoont waarop staat dat-ie niks mag zeggen, maar hij trekt het zich niet aan. Van het moment hij iets weet, weten wij het ook.

 

Maar aangezien mijn verhuis naar Gent vanaf januari intern is, en dus niks officieels en niks met K3 te maken heeft, weet hij ook nog van niks. ;)

Link naar reactie

Idem hier.  

Regering wil ons in Oostende steken hoewel zowel organisatorisch als wat arbeidsrendabiliteit betreft totaal onlogisch is, helemaal onbegrijpelijk...  Het gerucht gaat dat op 26 maart ons kantoor voor de 2de keer in enkele jaren moeten verhuizen (het gaat onder andere om duizenden grote boeken en een verouderde mega-server) maar wij weten nog van niks hoewel af en toe iemand van logistiek opmetingen komt doen (hij mag niet communiceren met ons).

 

heb je het artikel in Humo over Joy Donné gelezen? 

(Nee, ik ga niet quoten, dat gaat over politiek en ik wil me aan de spelregels houden, maar het biedt wel een beetje een antwoord op de ongestelde vraag: waarom, waarom waarom?)

Link naar reactie

Niet gelezen, ik weet waarom (welke kortzichtigheid, inhaligheid en incompetentie erachter schuilt) helaas hebben de redenen niks met het goed functioneren van onze diensten te maken.  Spijtig genoeg... :(

okay,

 

probeer het eens te lezen als je kan. Niet dat het zo verrassend is als je een realist bent, maar toch ...

Link naar reactie

Iemand met een groot consumptievermogen maar zonder macht dus....

Integendeel, de kabinetschef is meestal degene die al het werk doet en eigenlijk de touwtjes in handen heeft. Hij beslist wat de minister zegt en doet. Het is meestal iemand die (in tegenstelling tot de minister) WEL iets van het onderwerp afweet. Kabinetschef is de springplank naar een ministerschap of een belangrijke job (baas van de NMBS, Post, een of andere grote pseudo overheidsinstelling etc.)

Link naar reactie

Ik kende Luc een klein beetje. We werkten samen voor Gorki's theatertournee in 2010. Maar op de eerste plaats was hij een echte jeugdheld voor mij. En ben en blijf ik een enorme fan van zijn prachtige platen (allemaal, niet alleen die eerste)...

 

Rust zacht, Luc... 

 

Een klein eerbetoon: https://www.youtube.com/watch?v=BEXk_1jp43o&gl=BE

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Een buurman van me is iemand waarmee ik op de secundaire school zat. In die tijd was iedereen ervan overtuigd dat hij homo was. Die gedachten zijn niet veranderd. Die veranderden ook niet toen hij in januari 2013 uitpakte met een vrouwelijk lief. Hij kuste haar ostentatief op één van de drukstbezochte feestjes van mijn dorp. Iedereen keek vol verbazing, maar we wisten, 'wat we zien is toneel'. Desalniettemin bezwangerde hij het meisje. Die is nu bevallen. Mijn homo-buurman is dus vader geworden. Over X-aantal jaar zal hij wel'ns uit de kast komen, met alle misérie van dien. 

 

Als ik bovenstaand verhaal zo lees zie ik een kleingeestige dorpsgemeenschap voor me vol met vooroordelen. Ik heb met je buurman te doen.

Link naar reactie
  • 5 weeks later...

In december 2015 rolt na meer dan dertig jaar de allerlaatste Landrover Defender van de band in Solihull in Engeland. Ik zou er zeer graag nog eentje bestellen, maar ik mag niet van mijn vrouw. Dat worden nog enkele maanden van psychische oorlogsvoering in gezinsverband. @firstworldproblems

 

0908or_06_z%2Bmoab_2009%2Bdefender_110.j

 

Het is stom. Die dingen zijn hopeloos verouderd, oncomfortabel, onveilig en alles wat een moderne auto niet is. Toch gaat mijn hartje sneller slaan als ik er gewoon een zie rijden. Ik heb ze zien gemaakt worden in de fabriek en dat was, op een stoere en van testosteron doordrongen manier, ontroerend. Handwerk, met hamers, koevoeten en vouwmeters. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Was daarjuist wat WOW aan het spelen en in trade chat begon er iemand te drammen over de gevaren van global warming. Ik repliceerde dat het allemaal niet bewezen was, discussie ging wat door. Op een zeker moment begon hij dan tegen mij zelfs in personal chat nogal geagiteerd uit te leggen dat ik er geen fluit verstand van had.

Ik bleef beleefd maar na een tijdje had ik er genoeg van en zei dat ik weg moest en zei vriendelijk 'Bye'.

Dat maakte hem nog kwader en zijn laatste woorden waren 'Ignorant prick' :D

 

Sommige mensen zou men gewoon moeten verbieden op internet te komen omwille van hun eigen bestwil.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...