Ga naar inhoud

Trieste Gebeurtenis


Freakzilla

Recommended Posts

My two cents: verjaardagswensen tellen op facebook is echt het toppunt van narcisme.

Mijn geboortedatum blijft gewoontegetrouw geheim, en elk jaar wel krijg ik berichtjes als "Omdat het niet op jouw profiel staat, heb ik het vermoeden dat jij liever niet hebt dat mensen weten dat je jarig bent. Maar ik wil je toch een fantastische verjaardag wensen blablabla."

Dan moet ik steevast uitleggen dat ik erg weinig verdienste heb aan het feit dat ik ooit op die dag geboren ben, en dat de aarde er nu eenmaal 365 en iets meer tolbewegingen over doet om rond de dichtstbijzijnde ster te draaien.

 

Pedant, quoi?

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik kocht een vroege editie van Alice in Wonderland via AbeBooks. Vandaag kwam het aan, en bleek het te gaan om een exemplaar uit 1972 met een heel andere illustrator en dus compleet anders dan ik bedoelde. Ik moest daarenboven nog 15 euro douane-kosten betalen, wat het hele bedrag naar absurde hoogtes breng voor een boek wat ik op amazon kan kopen voor 4 euro.

 

Is de versie die je wilt niet op boekwinkeltjes.nl te vinden? Dan hoef je in ieder gevasl niet lang te douane en kun je van te voren vragen stellen.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik maakte onlangs een aantal Dubsmashes. Daar ontdekte ik dat ik voornamelijk praat met mijn onderkaak. De lip van die kaak krult, opent en strakt zich. Mijn bovenlip blijft hier zowaar stoïcijns onder, als ware ik een Brit of zo. Dat vond ik erg lelijk en deed me denken aan Jacques Vermeire. Nu overweeg ik om naar een logopediste te gaan om dat te corrigeren.

Nu je het zegt...Toen ik met mijn vrouw stond te praten op de boekenbeurs stond daar inderdaad

iemand raar met zijn lippen te draaien! :e012:

Link naar reactie

Om daar dan ziek te wezen?

 

Ik word er niet meteen ziek van, maar 'k vind het bovenal surreëel. En ik wil alle nieuws op de voet volgen (terwijl ik een powerpoint af moet hebben).

Ook voor de betrokkenen is het surreëel. Toen mijn zoon overleden was had ik dat ook.

Het heeft een jaar geduurd voor ik terug in de realiteit stond.

Als ik bedenk hoeveel mensen daar nu hetzelfde meemaken...

Ik krijg er maagpijn van.

Link naar reactie

We gaan op het forum geen politieke discussie laten ontstaan, we hebben daar slechte ervaring mee sinds de aanslag op Charlie. Enkel over menselijke zaken zonder politiek.

 

Op de politieke site wil bijna niemand iets posten maar dit kan ook op het forum van politics.be

http://forum.politics.be/

 

Sorry voor deze maatregel maar het lijkt ons noodzakelijk om niet opnieuw in een controverse terecht te komen die niets met strips te maken heeft.

Link naar reactie

Was dat nu eigenlijk aan mij gericht, die opmerking van dat neonazistisch gebral? Enfin, niet dat ik mij daaraan erger ofzo, maar gewoon om te weten en eigenlijk waarom...

 

soit...

 

Alles wordt vlug zwart/wit als je niet helemaal meegaat in het verhaal en dat is aan beide kanten van het spectrum. Daarom dat een politieke discussie zo lastig geworden is en we dat hier proberen te vermijden.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Een laatste reactie omtrent de gebeurtenissen: ik beschreef enkel wat de volgende stappen waarschijnlijk zullen zijn. Dat wil niet zeggen dat ik daarachter sta. Integendeel. Maar mensen mogen altijd hun mening ventileren of om meer uitleg vragen via PM. Als dat toegelaten is van de mods.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...