lordofindifference Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Misschien al oud nieuws hoor, maar wou dit toch even delen : franstalige versie zou uitkomen eind april 2013... Quote Link to comment
mojo Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Ik kijk al uit naar de vertaling. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Lebbercherrie Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 yes! Kijk er al lang naar uit! Quote Link to comment
chico 2 Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 En hoeveel delen komen er nog? Quote Link to comment
shakeitupguy Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Deel 4 is het laatste deel. Wellicht lanceert Dargaud dan een paar jaar later ook nog eens een integrale . Quote Link to comment
knobbel Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 En een herdruk van deel 1? Quote Link to comment
beus Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 ter voorbereiding heb ik vorige week al de eerste drie delen herlezen dus ik kan er meteen invliegen Quote Link to comment
Lebbercherrie Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Net gelezen, was een uitstekende afsluiter van de reeks! Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Komende week presenteren we nog een portfolio van Mathieu Lauffray. Quote Link to comment
Lebbercherrie Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Wat me wel opviel was een storende taalfout "zeuren als een oude wijven" of iets in die trant. Lezen die uitgeverijen hun teksten/vertalingen niet na? Quote Link to comment
De Hollander Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Ook gelezen en van genoten. Wel was het heel traditioneel ingestoken, dl 1 de introductie en setting, dl 2 de reis over zee, dl3 de reis door het binnenland en dl 4 de confrontatie. Zeer klassiek en degelijk uitgewerkt maar zeker niet vernieuwend. Wat mij betreft had het meer van dl 4 mogen wezen en dl 1 tm 3 korter. Afijn zeer fijn leesvoer, een aanrader wat mij betreft! Quote Link to comment
Kool Thing Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Net gelezen, was een uitstekende afsluiter van de reeks! 2 Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Lebbercherrie Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Ook gelezen en van genoten. Wel was het heel traditioneel ingestoken, dl 1 de introductie en setting, dl 2 de reis over zee, dl3 de reis door het binnenland en dl 4 de confrontatie. Zeer klassiek en degelijk uitgewerkt maar zeker niet vernieuwend. Wat mij betreft had het meer van dl 4 mogen wezen en dl 1 tm 3 korter. Afijn zeer fijn leesvoer, een aanrader wat mij betreft! Ik vind dat het afsluitende deel te licht zou uitgevallen zijn zonder de langzame opbouw. Quote Link to comment
De Hollander Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Ik vind dat het afsluitende deel te licht zou uitgevallen zijn zonder de langzame opbouw. Ja, mee eens, alles is nu goed in verhouding, ik bedoelde dat de eerste 3 delen korter konden en dl 4 uitgebreider, meer ontwikkelingen, meer spanning en strijd. Dat had ik nog veel interessanter gevonden maar ja misschien moet ik niet zeuren, ik heb absoluut genoten en raad de serie dan ook aan een ieder aan! Quote Link to comment
shakeitupguy Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 En dankzij de herduk van deel 1 daalt ook de prijs van de eerste druk. Maandag op Catawiki nog verkocht voor 'maar' 66€. Goeie zet van Dargaud. Quote Link to comment
Recommended Posts