Ga naar inhoud

Nico En Nina


Gast Kontiki

Recommended Posts

Gast Kontiki

Ik zocht vandaag wat in mijn ongeordend archief en kwam enkele gags tegen van Nico en Nina door een zekere Fudry (of Fudryo). Ze komen uit Zonnestraal of Zonneland. Weet er iemand meer over tekenaar en reeks?

 

post-35-0-60535500-1467643511_thumb.jpeg

Link naar reactie

Het doet me eigenlijk vooral heel hard denken aan een sticker die vroeger op mijn bak met speelgoed kleefde (iets uit de tweede helft van de jaren '70 dus). Maar waarvan was die sticker? De Meli? Peperkoek? Veiligheid in het verkeer?

Het is in ieder geval duidelijk dat Endry niet de meest originele stijl had. Hij keek duidelijk goed rond bij de populaire strips uit die tijd.

Link naar reactie

Het doet me eigenlijk vooral heel hard denken aan een sticker die vroeger op mijn bak met speelgoed kleefde (iets uit de tweede helft van de jaren '70 dus). Maar waarvan was die sticker? De Meli? Peperkoek? Veiligheid in het verkeer?

Het is in ieder geval duidelijk dat Endry niet de meest originele stijl had. Hij keek duidelijk goed rond bij de populaire strips uit die tijd.

 

De Meli dus. De kans is groot dat het om dezelfde tekenaar ging.

post-23-0-98134100-1467725093_thumb.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...