nobody Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A tijd om eens uit mijn schuilkelder te komen... en bovenstaande voor te stellen. Geef toe, toch een intrigerende cover, en niet alleen voor die mooie ogen... lordofindifference B De cover van angelus bleef mij maar aanstaren, waar ik ook in de ssz stond, haar sirene zang bleef lokken. gedo
sjaakie Posted November 26, 2016 Posted November 26, 2016 bij deze was er snel uit A vond ik het hoofd te lang en de lippen niet mooi B de kleur, de beweging, het herfst gevoel. Dit nodigd mij uit om met een warme chocomel of erwtensoep een boek te lezen. nu maar hopen dat mijn ssz hem op voorraad heeft.
Timhardt Posted November 26, 2016 Posted November 26, 2016 B. Ik ken de strip niet, maar dat is een mooie cover, echter ook zonder super te zijn, maar met een nostalgische inslag waar ik wel voor zou kunnen vallen.
dirk (monsieur toupet) Posted November 26, 2016 Posted November 26, 2016 2 covers waar werk in is gestoken. Toch spreekt geen van de 2 me echt aan. Ik kies dan toch B met zijn ambachtelijke touch boven het digitale geweld van A.
nobody Posted November 26, 2016 Author Posted November 26, 2016 Hup A.....Hup A Allez, omdat gij het zijt.
Waldorf Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 B natuurlijk. A is het soort strip dat ik in de SSZ zelfs niet vast neem. B kijk ik gegarandeerd in, al heb ik die blijkbaar toch gemist. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Rik Posted November 29, 2016 Posted November 29, 2016 B natuurlijk. A is het soort strip dat ik in de SSZ zelfs niet vast neem. B kijk ik gegarandeerd in, al heb ik die blijkbaar toch gemist. Idem, maar dan precies omgekeerd Omnia mutantur nihil interit
Waldorf Posted November 29, 2016 Posted November 29, 2016 Idem, maar dan precies omgekeerd Rik is a titman! Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Rik Posted November 29, 2016 Posted November 29, 2016 Rik is a titman! Altijd beter dan zo'n softe hippiecover Omnia mutantur nihil interit
nobody Posted November 29, 2016 Author Posted November 29, 2016 Altijd beter dan zo'n softe hippiecover
Recommended Posts