Ga naar inhoud

[Tweede Ronde (2)] Cover 7 Vs. Cover 3


nobody

  

67 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke cover vind jij de 'beste'?

    • A
      26
    • B
      41


Recommended Posts

Tweede ronde.

Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen.

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

A

post-585-0-17953100-1477305512.jpg

Deze cover spreekt mij enorm aan qua kleurgebruik en weet perfect mijn fantasie te prikkelen. De natte, met neon-verlichte straten, waar een klein meisje wordt achtervolgd door een groot, zwart monster, een beeld dat tot de verbeelding spreekt, een beetje alsof je als vierjarige binnenvalt tijdens een film zoals Blade Runner of Star Wars, je weet niet wat er gebeurt maar intrigeren doet het enorm.

Chimichanga

 

B

post-585-0-64572700-1477301789.jpg

Deze heb ik speciaal voor de cover gekocht (Casterman 2015).

Zwendel

Link naar reactie

A natuurlijk! Ik blijf bij mijn originele tekst :D

 

"Deze cover spreekt mij enorm aan qua kleurgebruik en weet perfect mijn fantasie te prikkelen. De natte, met neon-verlichte straten, waar een klein meisje wordt achtervolgd door een groot, zwart monster, een beeld dat tot de verbeelding spreekt, een beetje alsof je als vierjarige binnenvalt tijdens een film zoals Blade Runner of Star Wars, je weet niet wat er gebeurt maar intrigeren doet het enorm."

Link naar reactie

Ik weet al niet meer of ik of B gestemd heb in eerste ronde. De cover doet me in ieder geval te sterk denken aan "Over de grenzen van de tijd". 

A is speciaal, maar niet mijn ding. Voor mij 2 covers die eigenlijk al in de eerste ronde mochten sneuvelen.  A dan maar voor het originele camerastandpunt.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...