nobody Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Tweede ronde. Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Deze cover spreekt mij enorm aan qua kleurgebruik en weet perfect mijn fantasie te prikkelen. De natte, met neon-verlichte straten, waar een klein meisje wordt achtervolgd door een groot, zwart monster, een beeld dat tot de verbeelding spreekt, een beetje alsof je als vierjarige binnenvalt tijdens een film zoals Blade Runner of Star Wars, je weet niet wat er gebeurt maar intrigeren doet het enorm. Chimichanga B Deze heb ik speciaal voor de cover gekocht (Casterman 2015). Zwendel Link to comment
Chimi Posted December 18, 2016 Share Posted December 18, 2016 A natuurlijk! Ik blijf bij mijn originele tekst "Deze cover spreekt mij enorm aan qua kleurgebruik en weet perfect mijn fantasie te prikkelen. De natte, met neon-verlichte straten, waar een klein meisje wordt achtervolgd door een groot, zwart monster, een beeld dat tot de verbeelding spreekt, een beetje alsof je als vierjarige binnenvalt tijdens een film zoals Blade Runner of Star Wars, je weet niet wat er gebeurt maar intrigeren doet het enorm." http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
JJL Posted December 18, 2016 Share Posted December 18, 2016 Eerste ronde op A gestemd en niet op B. Nu het tussen deze twee gaat, wordt het echter B. Link to comment
sjaakie Posted December 18, 2016 Share Posted December 18, 2016 A doet mij niks B vind ik aardig maar zeker geen finale materiaal. Link to comment
nobody Posted December 18, 2016 Author Share Posted December 18, 2016 Ik stemde op beide in de eerste ronde. Nu haalt B het met lichte voorsprong. Link to comment
SPeeDy Posted December 18, 2016 Share Posted December 18, 2016 Ik weet al niet meer of ik of B gestemd heb in eerste ronde. De cover doet me in ieder geval te sterk denken aan "Over de grenzen van de tijd". A is speciaal, maar niet mijn ding. Voor mij 2 covers die eigenlijk al in de eerste ronde mochten sneuvelen. A dan maar voor het originele camerastandpunt. Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Timhardt Posted December 19, 2016 Share Posted December 19, 2016 B. Sterk duel, wikken en wegen, toch B gekozen. Heel sfeervol! Link to comment
Daan Posted December 19, 2016 Share Posted December 19, 2016 Beide zijn knappe covers, maar geen finalespul. Ik voel me dan ook niet door een meer aangetrokken dan door de ander... Link to comment
De Gehaaide Dolfijn Posted December 22, 2016 Share Posted December 22, 2016 Ik heb op A gestemd. Het zijn beide erg goede covers, maar het kleurengebruik van A trekt me over de streep. Link to comment
Recommended Posts