Ga naar inhoud

Mijn Fan-Art-Schilderijen


cartoonesk

Recommended Posts

Op 27/4/2023 om 11:33, Lestat zei:

Ja, in een boek bijvoorbeeld. Maar mogelijks is dat rechtengewijs inderdaad moeilijk.

Facebookvriend Denis Goulet maakt hele mooie fan-art-tekeningen (zie afbeelding). Hem vragen ze ook vaak om een boek van zijn fan-art maar dat is er tot nu toe niet van gekomen. Wel heeft hij fan-art op t-shirts gezet. Geen idee waarom dat wèl ging.

 

denis goulet 3.png

Link naar reactie
1 uur terug, cartoonesk zei:

(sorry voor de late reactie)

Ja, zeer recent! (een cadeau voor een Pokémon-fan) Hoezo?

 

Ik dacht naar aanleiding van die mangas die je had gelezen.

 

afbeelding.png.5ad8c942fc37a14bc71289e0c16fb698.png

 

afbeelding.thumb.png.e4b42c910adef7af57af10639e60a440.png

 

Dat doet me eraan denken dat Pikachu oorspronkelijk een geel vetbolletje was voordat ze hem hadden afgeslankt voor zijn rol als franchise-mascotte.

 

afbeelding.thumb.png.6886ffb1cb07526da47dafea70982547.png

 

De oorspronkelijke dikke versie kom je nog regelmatig tegen als plushen prijs op kermissen.

 

afbeelding.thumb.png.7e38639fd313849adfd75241491bc21e.png

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
8 minuten geleden, cinco zei:

Hoe groot zijn die geschilderde werken eigenlijk en op welke manier bewaar je die?

Het verschilt, cinco. Meestal niet zo groot. Vroeger wel groter geschilderd (70 bij 90 cm bv.). Deze Pikachu is 24 bij 30 centimeter en is een schildersdoek dat niet op houten latten is bevestigd (dus plat), zoals wel de meeste schilderijen op de eerste pagina van dit topic.

Ik bewaar ze (degenen die ik niet cadeau heb gedaan of (komt zelden voor) verkocht heb) in mijn huiskamer, zodat bezoek er soms 1 kan uitkiezen. Een paar schilderijen hangen aan de muur (en dat wordt soms afgewisseld). groet.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...