Peter Motte Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 In het verleden werden niet alle Suske en Wiske's in de krant voorgepubliceerd. Gebeurt dat nu ook nog? Ik herinner me niet "Het Omgekeerde Land" in de krant te hebben gezien, en nergens op internet vind ik informatie over voorpublicaties. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
TDPB Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 Neen, er worden teveel albums gemaakt om die allemaal in de krant te krijgen (vroeger stonden die extra albums dan in bladen a la Tv Expres). Tegenwoordig is de voorpublicatie van S&W zelfs vaak een napublicatie geworden. Vaak ligt het album al in de winkels als de publicatie in de krant nog loopt. Quote Link to comment
Peter Motte Posted January 27, 2017 Author Share Posted January 27, 2017 Dank je. Ik heb er twee gezien, Het Omgekeerde Land en De Suikerslaven, en ik had wel de indruk dat ze qua stijl afwijken van wat in de krant verschijnt: sprookjesachtiger. Overigens vind ik Games of Drones tot nu toe goed gevonden. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Tuizentfloot Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 nergens op internet vind ik informatie over voorpublicaties. http://suskeenwiske.ophetwww.net/voorpub/standaard.php Quote Link to comment
Peter Motte Posted January 27, 2017 Author Share Posted January 27, 2017 http://suskeenwiske.ophetwww.net/voorpub/standaard.php Dank je wel. Net wat ik zocht. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Kool Thing Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 Neen, er worden teveel albums gemaakt om die allemaal in de krant te krijgen (vroeger stonden die extra albums dan in bladen a la Tv Expres). Tegenwoordig is de voorpublicatie van S&W zelfs vaak een napublicatie geworden. Vaak ligt het album al in de winkels als de publicatie in de krant nog loopt. Die napublicaties vind ik ( en mijn kinderen ) echt niet tof. Ze tellen echt af tot er een nieuw verhaal komt. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Hamirubi Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 Dank je wel. Net wat ik zocht. Jamaar... je zei net dat het nergens op internet stond. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 Dank je. Ik heb er twee gezien, Het Omgekeerde Land en De Suikerslaven, en ik had wel de indruk dat ze qua stijl afwijken van wat in de krant verschijnt: sprookjesachtiger. Overigens vind ik Games of Drones tot nu toe goed gevonden. Gaat het over Obama die Syrische burgers aan flarden knalt? Quote Link to comment
Peter Motte Posted January 27, 2017 Author Share Posted January 27, 2017 Jamaar... je zei net dat het nergens op internet stond. Dat is het punt: het was er wél. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Tuizentfloot Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Dank je wel. Net wat ik zocht. Graag gedaan Quote Link to comment
Recommended Posts