eriktex Posted April 18, 2017 Share Posted April 18, 2017 Klein maar fijn in de kerk - komen er nog Repers langs? Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Timothy van Damme Posted April 18, 2017 Share Posted April 18, 2017 Voor mij helaas te ver, maar mooie affiche! Quote Link to comment
Theoak Posted April 18, 2017 Share Posted April 18, 2017 Lekker snel en mooie locatie! Er is geen betere manier om de aankomende zaterdag door te brengen dan in Deventer tussen de strips. Quote Link to comment
eriktex Posted April 18, 2017 Author Share Posted April 18, 2017 Precies! Het vrouwtje kan gezellig winkelen in de binnenstad van Deventer en met de kids mag je gratis binnen... Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
tuinmantvkijken Posted April 18, 2017 Share Posted April 18, 2017 kom misschien wel ff buurten Quote Link to comment
Rork Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Ik ga zeker even kijken. Quote Link to comment
Theoak Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 Moet ik nog wat van Andreas meenemen? Quote Link to comment
Rork Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 2 uren geleden, Theoak zei: Moet ik nog wat van Andreas meenemen? Het volgende zoek ik nog Arq 3, herinneringen 2 Cromwell Stone Het testament van Cromwell Stone (HC uitgave) De fantastische werelden van Andreas Quote Link to comment
Theoak Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 Cromwell Stone heb ik liggen als luxe uitgave op 500 ex. met gesigneerde prent Quote Link to comment
Rork Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Klinkt goed, als je daar een mooi prijsje bij hebt help ik je er graag vanaf. In welke stand kan ik je vinden? Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted April 23, 2017 Share Posted April 23, 2017 Hoe was Deventer kon helaas niet komen? Quote Link to comment
Yan Posted April 23, 2017 Share Posted April 23, 2017 Goed ! Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
tuinmantvkijken Posted April 23, 2017 Share Posted April 23, 2017 das wel erg kort verslag meer of minder verkopers aanbod? vorig jaar vond ik het een leuke kleine beurs om te bezoeken Quote Link to comment
Theoak Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Ik denk net zo veel verkopers / standhouders als vorig jaar. Bezoekers waren er ook genoeg, ca. 30 % meer verkocht dan vorig jaar. Quote Link to comment
Rork Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 't Leek me qua bezoek wat drukker dan vorig jaar. Maar toen was ik er om half elf en nu rond twaalf uur. Qua stands was het ongeveer hetzelfde, daar zat volgens mij voldoende variatie in. Ik bezoek beurzen met name om mijn verzameling compleet te maken. Aangezien ik nu zowel de luxe versie van Cromwell Stone (nogmaals dank Theoak) als Het Testament van Cromwell Stone (weliswaar zonder omslag) heb kunnen scoren was het voor mij een geslaagde beurs. Quote Link to comment
Renegade Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 Ik ben tijden niet op een stripbeurs geweest maar ik was in de buurt en viel me zeker niet tegen. Leek wel wat van 20 jaar geleden. Nostalgie Quote Link to comment
Recommended Posts