IvoVWS Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Eigenlijk een draad voor mezelf zodat ik weet wat allemaal liggen heb zonder de rest van het forum ermee te lastig te vallen. OVERZICHT SCRIPTS: MINI-SERIE SOUL APPS APP 1: FORGET ABOUT IT (juni 2017) (sci-fi, drama, ENG) FRANCES laat de traumatiserende herinneringen aan haar ex-minnaar verwijderen maar niet zonder gevolgen. 16 pagina's. APP 2: GOOD VIBES, GOOD VIBE$ (augustus 2017) (sci-fi, drama, ENG) Eén man, één kamer, één smartphone en een knoert van een depressie. 24 pagina's. APP 3: A REASON TO BE (mei 2018) (sci-fi, drama, ENG) Drie personages geraken verwikkeld in rellen op het Ladeuze-plein en als ze eruit komen, is hun wereld veranderd. 47 pagina's. APOCALYPS (juni 2017) (historisch, drama, NL) Het gelijknamige nummer van Boudewijn De Groot in scriptvorm gegoten aan de hand van de woorden van wijlen Lennaert Nijgh. 8 pagina's.Lees hier. THE UNNAMED (september 2016) (historisch, drama, mysterie, fantasy, ENG) Een graphic novel in 10 delen over een mysterieuze, bizarre vrouw genaamd Hecate. The Unnamed Volume 1: The Axe Killers The Unnamed Volume 2: The Smuggler The Unnamed Volume 3: The Thief The Unnamed Volume 4: The Murderer The Unnamed Volume 5: The Pederast The Unnamed Volume 6: The Robbers The Unnamed Volume 7: The Fugitives The Unnamed Volume 8: The Addict The Unnamed Volume 9: The Vagabond The Unnamed Volume 10: The Appearance +/- 400 pagina's Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Is alles reeds uitgetekend? Quote Link to comment
IvoVWS Posted June 7, 2017 Author Share Posted June 7, 2017 Er is bijna niets uitgetekend. Dit zijn gewoon scripts die klaar zijn en zo naar een tekenaar zouden kunnen verstuurd worden. "Forget about it" is nog maar net klaar. Voor "Apocalyps" is het nog afwachten tot de toestemming er komt. Het eerste deel van "The Unnamed" ga ik wel laten afmaken en publiceren op de website. De rest zien we daarna wel weer. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Heb je bepaalde stijlen voor ogen voor je scripts? Of is het een beetje carte blanche wanneer je een tekenaar vast hebt? Quote Link to comment
IvoVWS Posted June 7, 2017 Author Share Posted June 7, 2017 Dat is bijna volledig voor de tekenaar. Zolang het geen vrolijke cartoon-stijl met bolle ogen en Troetelberen is, maakt het me niet echt zoveel uit. Ik vind dat dit nogal vloekt met de sombere thema's. Quote Link to comment
Kristof Berte Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 2 uren geleden, IvoVWS zei: Eigenlijk een draad voor mezelf zodat ik weet wat allemaal liggen heb zonder de rest van het forum ermee te lastig te vallen. Dat vind ik een vreemde redenering wanneer je iets op een forum zet... Maar goed, het stoort me niet hoor. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
IvoVWS Posted June 7, 2017 Author Share Posted June 7, 2017 Wel, het is niets alsof er hier veel te zien valt, laat staan bespreken en toch wou ik ergens een lijstje van mijn scripts hebben. Ik had het inderdaad in een spreadsheet of tekstbestand kunnen gooien maar dan verdwijnt dat weer onder een hoop andere bestanden (al vaak genoeg gebeurd). Hier vind ik het altijd terug. Langs de andere kant wil ik ook niet, telkens als er een script klaar is, het vermelden in de eerste de beste draad die voorbij komt. Dat interesseert de meesten toch niet en smoort eerdere gesprekken. En tenslotte heb ik deze nacht vier uur geslapen. Een maat was jarig en we zijn veel te lang in de Metafoor blijven plakken. Geen idee of dit antwoord afdoende is maar het hield wel degelijk steek in mijn hoofd. Quote Link to comment
Kristof Berte Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 3 minuten geleden, The Alderwood zei: Van mij mag het ook gewoon schaamteloze zelfpromotie zijn. Daar is, m.i., niets mis mee. Deze keer zet ik de "2" Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
IvoVWS Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 SCHAAMTELOZE ZELFPROMOTIE: de toelating om de tekst van het lied "Apocalyps" te gebruiken voor mijn volgend beeldverhaal is net binnen! HOERA! Nu moet het nog getekend worden door eh... Tja... Euhm... Wie... Da's nog maar de vraag... Dus wie iemand zin om te tekenen heeft of iemand kent die zin zou kunnen hebben mag me altijd contacteren. Het zou gaan om 8 pagina's met afwisselend 8 en 6 panelen. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Mwa...ik zou wel durven, hoor... Quote Link to comment
Chimi Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Ja! Mauser die een strip tekent, dat willen we! Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
Kristof Berte Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 Waar publiceer je zoiets, vraag ik me dan af? Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Kristof Berte Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 Stellen die plaatprijzen iets voor feitelijk? Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
IvoVWS Posted July 24, 2017 Author Share Posted July 24, 2017 Ha! Ik denk niet dat ik heel goed sta bij de redactie van Pulp Deluxe. Zij hadden op de stripbeurs in Brussel "The Unnamed" afgekraakt (als enigen overigens) . Nu, kritiek mag er altijd zijn en ik ben altijd bereid te luisteren maar ik heb de indruk dat Pulp Deluxe niet overtuigd is van mijn kunnen. Zodra Mauser zijn bevestiging gegeven heeft, ga ik meer bekend maken. Quote Link to comment
IvoVWS Posted July 24, 2017 Author Share Posted July 24, 2017 @The Alderwood, ze vonden sommige panelen niet goed getekend en het komt te traag op gang. Nu, ieder zijn mening en ik onthoud alle suggesties. @Kristof Berte, geen idee. Pulp Deluxe hangt voor de plaatprijzen ook (voor een deel?) af van subsidies. Quote Link to comment
Kristof Berte Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 1 uur terug, IvoVWS zei: @Kristof Berte, geen idee. Pulp Deluxe hangt voor de plaatprijzen ook (voor een deel?) af van subsidies. Ik denk dat ze volledig afhangen van subsidies en ik weet hoe Mauser staat ten opzichte van subsidies Wat dat project betreft: je bereikt daar wel een zeker publiek mee, liedjesteksten in stripvorm. Enerzijds de striplezers en anderzijds de muziekliefhebbers, dus altijd klanten. Lijkt mij wel moeilijk om dat in de vorm van een kortverhaal te doen. Tracht Mauser maar te overtuigen om een 7-tal kleinkunstklassiekers te verstrippen en een album van 56 pagina's uit te brengen, dat kan wel werken Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
IvoVWS Posted July 24, 2017 Author Share Posted July 24, 2017 7 minutes ago, Kristof Berte said: Ik denk dat ze volledig afhangen van subsidies en ik weet hoe Mauser staat ten opzichte van subsidies Wat dat project betreft: je bereikt daar wel een zeker publiek mee, liedjesteksten in stripvorm. Enerzijds de striplezers en anderzijds de muziekliefhebbers, dus altijd klanten. Lijkt mij wel moeilijk om dat in de vorm van een kortverhaal te doen. Tracht Mauser maar te overtuigen om een 7-tal kleinkunstklassiekers te verstrippen en een album van 56 pagina's uit te brengen, dat kan wel werken Wel, laat ons proberen om "Apocalyps" te doen gebeuren, daarna zien we wel weer verder en kunnen we alsnog de deur van Sabam platlopen. Quote Link to comment
IvoVWS Posted July 25, 2017 Author Share Posted July 25, 2017 Mauser heeft toegezegd! "Apocalyps (naar het gelijknamige nummer van Boudewijn De Groot)" zal verschijnen via theunnamedcomic.net Zodra een datum bekend is, maak ik het bekend via Farceboek. Quote Link to comment
Air Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 voorspoedige samenwerking toegewenst. Quote https://teuntjetest.jimdo.com http://www.stripster.nl/menu.php Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 Als ik een handige tip mag geven: vul eerst dat glas en drink die inhoud op. Glas zelf blijft nogal zwaar op de maag liggen. Quote Link to comment
IvoVWS Posted July 26, 2017 Author Share Posted July 26, 2017 Cheers! Ik heb gisteren hetzelfde gedaan. Quote Link to comment
Kristof Berte Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Veel succes, beiden! Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
IvoVWS Posted July 31, 2017 Author Share Posted July 31, 2017 Omdat ik momenteel buitengesloten ben op Facebook ("Het lijkt erop dat de naam van je Facebook-account niet blablabla") post ik het hier maar. Rond 15 december wordt "Apocalypse" gepubliceerd op theunnamedcomic.net. Quote Link to comment
Kristof Berte Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 Ah, ist al klaar? Heeft Mauser een slagske doorgedaan? Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
IvoVWS Posted July 31, 2017 Author Share Posted July 31, 2017 Nog niet maar dat was de datum die we hebben afgesproken. Quote Link to comment
IvoVWS Posted August 29, 2017 Author Share Posted August 29, 2017 Nieuw script toegevoegd: "Good Vibes, Good Vibe$". Gitzwart en pikkedonker maar wel leuk om te doen omdat ik me voorgenomen had om voor dit verhaal het personage niet te laten spreken. Ik ben er wel tevreden over en het ligt in de aard van "Forget About it". Sterker nog, ik ben zo tevreden dat ik van plan ben nog één verhaal in hetzelfde genre schrijven en daarna ga proberen om alle drie verhalen de deur uit te krijgen... Quote Link to comment
IvoVWS Posted October 17, 2017 Author Share Posted October 17, 2017 Samenwerking met Mauser stop gezet. De communicatie verliep te slecht. Quote Link to comment
Hamirubi Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 De kroniek van. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
IvoVWS Posted October 18, 2017 Author Share Posted October 18, 2017 Ik stuur je een PM. Kwestie van de vuile was niet buiten te hangen. Quote Link to comment
IvoVWS Posted October 18, 2017 Author Share Posted October 18, 2017 Mogelijk een nieuwe tekenaar gevonden! Meer nieuws zodra ik bevestiging heb... Quote Link to comment
IvoVWS Posted October 25, 2017 Author Share Posted October 25, 2017 Nieuwe tekenaar! Voor meer nieuws over het Apocalyps-project, volg The Unnamed op FarceBoek. Quote Link to comment
IvoVWS Posted November 1, 2017 Author Share Posted November 1, 2017 Foto's van de eerste schetsen. En ik ben er erg tevreden over. Alle eerste nieuwtjes via Farceboek. Quote Link to comment
IvoVWS Posted November 19, 2017 Author Share Posted November 19, 2017 Komt er deze week aan! Quote Link to comment
IvoVWS Posted November 23, 2017 Author Share Posted November 23, 2017 Zoals beloofd nieuws, ik heb dinsdag een klein beetje van de cover peplaatst en hij is magnifiek. Wil je meteen op de hoogte komen van updates? Veestboek. Quote Link to comment
IvoVWS Posted November 30, 2017 Author Share Posted November 30, 2017 Nieuwe update en een paar schetsjes! Binnen een halve maand zou het resultaat online moeten staan. Quote Link to comment
Kristof Berte Posted December 1, 2017 Share Posted December 1, 2017 Hoera voor bier en google! Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
IvoVWS Posted December 1, 2017 Author Share Posted December 1, 2017 Oh ja, de brandstof van volgens mij iedere schrijver! Eigenlijk zou ik Moortgat eens moeten contacteren om te spreken over een endorsement deal. Quote Link to comment
IvoVWS Posted December 1, 2017 Author Share Posted December 1, 2017 Ieder zijn smaak natuurlijk maar zijn stijl past wel bij het verhaal en wacht maar tot het af is. Van een paar schetsen die ik niet gedeeld heb, krijg ik echt kiekenvel. Quote Link to comment
SouthEast Comics Posted December 13, 2017 Share Posted December 13, 2017 @IvoVWS Hallo, ik ben hier nieuw op het forum, maar ik wilde toch even zeggen dat het mooi is om te zien om meerdere script schrijvers zoals jij te zien, die proberen een tekenaar te vinden voor hun projecten. Kers op de taart is toch als je een tekenaar weet aan te trekken. Is ook zowat een dagelijkse bezigheid van mij dus vandaar dat deze onderwerp mij aanspreekt. Ik hou je thread en website in ieder geval in de gaten. Quote Volg mij: SouthEast Comics op Instagram Mijn comics: ComiXology Link to comment
Recommended Posts