muske Posted November 8, 2017 Share Posted November 8, 2017 Kent iemand deze prenten? Ik vind hier niets over terug Quote Link to comment
Suske Posted November 8, 2017 Share Posted November 8, 2017 Afkomstig van een prikblok / inkleurblok van halverwege de jaren '70. Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
muske Posted November 8, 2017 Author Share Posted November 8, 2017 Ik vind hier niets over terug. Ze zijn elk het dubbele van een postkaart Waren ze een bijlage bij iets? Werden ze te koop aangeboden? Uit de hand gelopen huisvlijt? Quote Link to comment
muske Posted November 8, 2017 Author Share Posted November 8, 2017 Ik denk niet van een prikblok. Ze zijn duidelijk allemaal afzonderlijk geprijsd geweest, nog duidelijke sporen van een prijsetiket Quote Link to comment
sanderg Posted November 8, 2017 Share Posted November 8, 2017 1 hour ago, The Alderwood said: Het zijn prenten met personages van Suske en Wiske 😂😂😂 het enige juiste antwoord Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
muske Posted November 8, 2017 Author Share Posted November 8, 2017 Mijn dank aan de behulpzame jongens op dit forum..... Quote Link to comment
Kristof Berte Posted November 8, 2017 Share Posted November 8, 2017 5 uren geleden, The Alderwood zei: Het zijn prenten met personages van Suske en Wiske Ik reken het goed! Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Krimson Posted November 8, 2017 Share Posted November 8, 2017 Muske , ze komen uit iets dat viltstiften kleurboek noemt uit de jaren 70 van Suske en Wiske Quote Link to comment
Krimson Posted November 8, 2017 Share Posted November 8, 2017 Ik vind het op Google niet direct terug maar ik heb het zelf liggen . Quote Link to comment
muske Posted November 8, 2017 Author Share Posted November 8, 2017 17 minuten geleden, Krimson zei: Muske , ze komen uit iets dat viltstiften kleurboek noemt uit de jaren 70 van Suske en Wiske Superbedankt voor de info! Nu weet ik toch iets meer. Quote Link to comment
Suske Posted November 8, 2017 Share Posted November 8, 2017 2 uren geleden, Krimson zei: Muske , ze komen uit iets dat viltstiften kleurboek noemt uit de jaren 70 van Suske en Wiske Dat is inderdaad wat ik bedoelde en het is inderdaad van halverwege de jaren '70. Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
WAdriaensen Posted November 8, 2017 Share Posted November 8, 2017 Die covers zijn ook op een maandag getekend terwijl de drukkerij al aan de lijn hing om te vragen waar ze bleven... Quote Link to comment
Lefranc Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 Wat zijn we alweer positief. Quote Link to comment
Nuwanda Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 1 hour ago, The Alderwood said: Het zijn vast prachtige kleurplaten voor de (klein)kinderen. Wat zijn we alwéér positief! Quote Link to comment
Nuwanda Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 11 hours ago, WAdriaensen said: Die covers zijn ook op een maandag getekend terwijl de drukkerij al aan de lijn hing om te vragen waar ze bleven... Wat zijn we alweer positief Maar even serieus: zijn die echt opnieuw getekend of is het het betere/slechtere knip- en plakwerk uit bestaande albums? De eerste figuren komen toch regelrecht uit De beminde Barabas (Sidonia loopt daar ook op een bepaald moment echt rond met een gereedschapskoffer en in 17e eeuwse japon (ze is geëmancipeerde loodgieter). Men heeft er dan gewoon een verfpot opgeplakt en wat stiften in de koffer gestoken). Ook de tweede tekening met Lambik en S&W in een speelgoedwinkel, komt me heel bekend voor. Quote Link to comment
Nuwanda Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 15 minutes ago, The Alderwood said: Verhip, wat een mooi geheugen. Wat zijn we weer euh... positief Wel erg dat ze die gezichten zo vermoost hebben voor dat kleurboekje... Quote Link to comment
Krimson Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 Mijn kinderen hebben die effectief ingekleurd 😊 Quote Link to comment
muske Posted November 9, 2017 Author Share Posted November 9, 2017 Bij mij zullen het de 3 kleinkindjes zijn . Dat gaan stuk voor stuk kunstwerkjes worden! Quote Link to comment
Kristof Berte Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 5 uren geleden, Nuwanda zei: Ook de tweede tekening met Lambik en S&W in een speelgoedwinkel, komt me heel bekend voor. De Kwakstralen ? Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Boekenmagazijn Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 We have a winner. Quote Link to comment
Suske Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 Dat eerste prentje met Jerom staat op de originele plaat van De junglebloem die ik bezit. Die kan ik misschien ook inkleuren Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
acor Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 Op 8-11-2017 om 11:33, The Alderwood zei: Het zijn prenten met personages van Suske en Wiske Schitterend! Quote Link to comment
Kool Thing Posted November 10, 2017 Share Posted November 10, 2017 Mmm, dan ff proberen de losse tekeningen te plaatsen Koddige Kater Sjeik El Rojenbiet ( Lambik op de ezel ) Beminde Barabas ( Lambik ) Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Nuwanda Posted November 10, 2017 Share Posted November 10, 2017 Die Van Zwollem is uit Het Sprekende Testament Quote Link to comment
Kool Thing Posted November 10, 2017 Share Posted November 10, 2017 23 minuten geleden, Nuwanda zei: Die Van Zwollem is uit Het Sprekende Testament Juist ja! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Recommended Posts