Ga naar inhoud

Star Wars


niemand

Recommended Posts

Gast Natte aap

 

1. J.J. Abrams, director-writer

 

en toen hield alle mogelijke goesting in een vervolg op star wars in één klap op. Niet alleen heeft 'm Star Trek verneukt, nu gaat 'm ook nog eens wat zitten klieren met Star Wars. Geef die gast nog een serie en zeg dat 'm van SW af moet blijven. Ik heb genoeg lens flares en alternate universes gezien voor de rest van mijn leven.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Ach George Lucas heeft het al ook goed verneukt, dus kan alleen maar beter worden.

dat is waar. die laatste drie films waren CGI en kartonnen acteurs. Niet veel meer aan te zien. Maar als den JJ aan het roer staat, kan het nog slechter hoor, je zal wel zien. Star Trek films waren redelijke tot middelmatige films (vond ik hé) tot JJ er zich mee ging moeien, dan waren het barslechte films die ik amper uitgekeken heb in drie keer.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Oh die nieuwe Star Trek films vind ik wel geslaagd (ben geen Star Trek fan), je bent de eerste die ik er negatief over hoor eigenlijk.

Goh, die eerste van jj (de voorlaatste?) ben ik in de cinema gaan zien maar ik heb hem niet begrepen. Ik vond 'm heel goed beginnen. En ik weet nog dat ik bij de aankondiging (de reclame voor andere films) bijna een gat in de lucht sprong toen ik zag dat er een nieuwe ST uitkwam. Maar aan de film zelf kon ik geen touw vastknopen.

 

Die laatste was een hele goeie actiefilm. Waarom dat met kirk en spock moest begreep ik niet, want het was geen star trek film, het was een goeie sf actiefilm. Veel vaart, knallende actie zoals we nog nooit in een ST film gezien hadden, meer lens flares dan er pindakaas op een boterham kan en spectaculaire events a volonté. Maar nergens die ST feel, nergens dat gevoel dat je naar een star trek film zat te kijken. Ja, ok, de namen zijn dezelfde maar verder ... Mais bon, het schijnt dat het allemaal in een alternate universe afspeelt heb ik ergens gelezen of al de andere films waren in een alternate universe of zoiets dus kan het me eigenlijk ook geen ruk interesseren wat er in die film gebeurde. Het is de eerste ST film die ik niet in de cinema ben gaan zien (ok, behalve die eersten, dan was ik wat jong ;) )

 

Maar goed, dat is ook maar mijn mening hé. Maakt verder niks uit.

 

Dat ze maar rap een nieuwe ST serie beginnen. Dan kunnen we die films achter ons laten.

 

Ik vond fringe een zeer zeer goede serie (maar naar het schijnt heeft hij dat niet geregisseerd?) en verder ben ik niet verder geraakt dan een paar afleveringen lost, armageddon (heeft ie blijkbaar geschreven), cloverfield en mission impossible III en VI. Armageddon was echt belachelijk, lost vond ik saai, cloverfield was zeer spannend en vond ik wel ok en MI kon ik wel waarderen voor wat het was.

Link naar reactie

Ik heb net met m'n dochter gekeken naar de 3 oude Star Wars films, toch wel iets meer verouderd dan ik gehoopt had. Ik heb me rot geamuseerd maar m'n dochter was het toch wat tegen haar zin, toch wilde ze verder kijken omdat het als geek wel noodzakelijk is voor al de referenties, volgende in de rij is de Holy Grail voor dezelfde reden. Beste film ooit!

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...