Ga naar inhoud

15de Beeldkwartier 'Strip'Quiz


Recommended Posts

Kwissers juicht! We zijn terug!! En hoe!!! Op zaterdag 28 april organiseren we opnieuw een geweldige quiz. Het wordt een algemene kwis waar elke vraag geïllustreerd wordt door een striptekening. Stripkenners kunnen dus een voetje voor hebben :-)

Inschrijven kan op beeldkwartier @ gmail.com !

 

Alvast bedankt aan onze genereuze sponsors, De Striep, Ballon Media ( Dargaud, Dupuis, Casterman. Le Lombard,... ), Humo en De Morgen. ( Zijn er misschien strips te winnen? :-) )

 

 

29177997_10211359897497978_3250972243693

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...

He mensen. Er is nog plaats. 

 

Het is dus een algemene kennisquiz ( ergens tussen Blokken en 2 voor 12 in ) en iedere vraag is geïllustreerd met een striptekening.

 

bv. Als we bv. zouden vragen wat de naam is van een populaire boekenkast van Ikea zouden we dat illustreren met een tekeningetje van Bollie en Billie. 

 

Stripliefhebbers hebben dus een voetje voor.

 

De prijzen zijn natuurlijk allemaal strips geschonken door Ballon Books ( Dupuis, Dargaud, Casterman,... ), De Striep, Humo en De Morgen ( Thorgal Integrales, Dark Dragon Books Star Wars boxen,... ). Schoon gerief al zeg ik het zelf.  Iedereen gaat naar huis met minimaal zijn inschrijvingsgeld aan strips. :) 

 

 

 

 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
5 uren geleden, Kool Thing zei:

Leuk nieuws - vers van de pers ! We hebben op de quiz ook nog een deelnemende striptekenaar die voor elk deelnemer een verrassing zal meehebben. Dank je wel, Tom Bouden !!  

Ik heb hier nog een hele zak paaseieren van vorig jaar staan...

Link naar reactie

Ik heb in 't verleden verschillende kwissen gemaakt voor o.a. Music for Life, en daarin telkens een stripronde gestoken. De vragen gingen dan niet over de strip zelf, die diende telkens als kapstok. Bv Buck Danny leidde een vraag in over de F35. Hebben jullie de hele kwis zo ingekleed?

Knap, daar kruipt wel wat werk in denk ik...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...