eriktex Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 De gezelligste beurs van Nederland! Veel tekenaars (NL + B ) en leuke kramen. Altijd mooi weer. Plus, in de historische binnenstad, dus moeder de vrouw kan lekker winkelen. Wie gaan er allemaal? HUM! heeft 8 strekkende meter in de Oudestraat. In de voor-premiere nemen we alvast mee de nieuwe (en onze een-na-laatste) Philemon met reguliere cover en met gelimiteerde oude cover. Tevens altijd 1 of 2 beursaanbiedingen. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 Kom ff kijken gezellie zijn er ook babes Erik ? Quote Link to comment
eriktex Posted August 14, 2018 Author Share Posted August 14, 2018 Er zullen vast babes zijn, maar daar heb ik dan verder weinig mee te maken . Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Debby Posted August 16, 2018 Share Posted August 16, 2018 Heb hem zelf op de kalender gezet, ga zeker Quote Link to comment
dutch lines Posted August 16, 2018 Share Posted August 16, 2018 Bijzonder sympathiek evenement. Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn. Veel plezier gewenst aan zij die gaan. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Kristof Berte Posted August 20, 2018 Share Posted August 20, 2018 Ewel, Kampen, dat was nu eens een toffe, gezellige en goed georganiseerde beurs. Serieuze afstand (een kleine 300 km enkel) maar blij dat ik geweest ben. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
eriktex Posted August 20, 2018 Author Share Posted August 20, 2018 1 uur terug, Kristof Berte zei: Ewel, Kampen, dat was nu eens een toffe, gezellige en goed georganiseerde beurs. Serieuze afstand (een kleine 300 km enkel) maar blij dat ik geweest ben. Helemaal mee eens, en die Kamper Slof die we kregen is echt heel erg lekker! Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Martin Posted August 20, 2018 Share Posted August 20, 2018 Het Kamper Stripspektakel is mijn favoriete Nederlandse stripbeurs. Ik was er vroeger een trouwe klant. Maar het is al een aantal jaren geleden dat ik er nog eens was, want ik ben ook deze keer niet geweest. Verplaatsingen waren vroeger nooit een probleem voor mij, maar met het ouder worden heb ik een tegenzin opgevat tegen lang onderweg zijn. Kampen is voor mij twee keer vier uur in de trein. Hier een leuk filmpje over deze stripbeurs eergisteren. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 20, 2018 Share Posted August 20, 2018 Waar komt u vandaan Martin Quote Link to comment
Martin Posted August 20, 2018 Share Posted August 20, 2018 1 hour ago, tuinmantvkijken said: Waar komt u vandaan Martin Sint-Niklaas, Tuinman. https://www.ontdeksintniklaas.be/nl Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 20, 2018 Share Posted August 20, 2018 A dan komt u toch wel in Veldhoven Quote Link to comment
Martin Posted August 20, 2018 Share Posted August 20, 2018 Nee, nog nooit geweest, want daar rijden geen treinen naartoe. Naar Breda wel, dus daar zal ik wél zijn. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 20, 2018 Share Posted August 20, 2018 via eindhoven dan met de bus mooie beurs hoor Quote Link to comment
eriktex Posted August 20, 2018 Author Share Posted August 20, 2018 Haha, onze Tuinman heeft wel een kraam in Veldhoven maar niet in Breda, dat is wel duidelijk . Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 20, 2018 Share Posted August 20, 2018 Dat klopt maar Veldhoven is ook grotere beurs Quote Link to comment
Martin Posted August 23, 2018 Share Posted August 23, 2018 On 8/20/2018 at 11:18 PM, tuinmantvkijken said: Dat klopt maar Veldhoven is ook grotere beurs Bedoel je in de orde van vroeger in Houten of Rijswijk? Dat waren grandioze stripbeurzen, en ik ging er elk jaar naartoe. Ik vind het bijzonder jammer dat die niet meer bestaan. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
eriktex Posted August 24, 2018 Author Share Posted August 24, 2018 Qua aantallen stands zal Veldhoven zeker niet onderdoen voor de laatste beurzen in Rijswijk. De plattegrond van de beurs staat in het betreffende topic. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 Veldhoven groter dan Rijswijk Quote Link to comment
Yan Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 hangt af van wat je onder een grote beurs verstaat: er komen veel tekenaars, er komen veel bezoekers, er zijn veel standen, er is een hoge omzet. Iedereen heeft daar zijn eigen visie over. Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Recommended Posts