nobody Posted January 8, 2019 Posted January 8, 2019 Tweede ronde. Welke van deze twee achtercovers vind jij de 'beste'? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar backcover zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A 14-18: Los van de titellijst en af toe een kleurschakering heeft iedere album dezelfde achtercover. De prent maakt gewoon indruk. Jason Fly B Maar ik moet toegeven dat ik niet neutraal ben want ik kijk er elke dag op En de tekening op zich is mooier dan de gehele cover met tekst En lichtjes gedateerd waarschijnlijk voor jongere lezers Maar voor mij puur jeugdsentiment Pure jaren 70 qua kleuren en foto's Maar blijft iconisch voor mij Mzee
Rik Posted January 12, 2019 Posted January 12, 2019 Ondanks de bajonetten kies ik toch voor A Omnia mutantur nihil interit
Vittorio Posted January 12, 2019 Posted January 12, 2019 Eentje dan. In het originele Franse tekstje staat het nergens, maar in de 'vertaling' staat daar plotseling uit het niets: 'In Comanche toont Hermann zijn liefde voor de mens'. Ja, dat doet Hermann in Comanche
Peter Motte Posted January 12, 2019 Posted January 12, 2019 Ik heb voor A gestemd. Dan blijft het spannend. Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
esteban² Posted January 12, 2019 Posted January 12, 2019 A gekozen. Al is het maar omdat B er al had moeten uit liggen. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Recommended Posts