Ga naar inhoud

Olympus Mons


De Hollander

Recommended Posts

Gisteren deel 2 gelezen van de serie Olympus Mons.

Ik hou op zich wel van dergelijke verhalen. Toch kreeg ik in dit geval wel heel erg een deja vu gevoel met de reeks Prometheus van dezelfde makers. Bec weet spannende sferen te creeeren, maar neemt ook wel heel erg zijn tijd. Hij maakt gebruik van veel personages en lokaties door de eeuwen heen, alsook soms forse lappen tekst. Dit maakt dat het allemaal niet heel erg opschiet. 

Iemand enig idee hoeveel delen Olympus Mons moet geen duren?

 

Link naar reactie
  • 1 year later...

deel 4 gelezen. Op zich wel leuk, maar idd een (veel te) hoog Prometheus gehalte. 

 

Ook het laatste album van Prometheus gelezen. Het zal de laatste geweest zijn. Hoe hard kun je iets rekken zeg? Eigenlijk zou ik alle voorgaande delen nog eens moeten herlezen. Maar daar heb ik momenteel niet de tijd voor. Heb dat al een paar keer gedaan. Maar ondertussen zit er een groepje ergens in de Griekse tijd. Zit er een groepje ergens in het jaar 1959 dacht ik, en zit er een groepje ergens in de toekomst. En dan heb je nog verschillende groepjes in 2019.

 

Ik heb dat eigenlijk min of meer met verstand op nul gelezen.

Link naar reactie
15 uren geleden, Lamme Goedzak zei:

Om eerlijk te zijn vind ik Olympus Mons juist heel vermakelijk. Prometheus daarentegen raakte ik niet doorgeworsteld. Mssn daarmee dat het voor mij geen deja vu is.

 

Heiligdom blijft voor mij wel de beste. Wanneer komt daar een mooie integrale van 😋

Heiligdom vond ik ook wel ferm. Alleen dat einde blijft voor mij een raadsel

Link naar reactie
Op 25/9/2020 om 12:11, Aerogi zei:

Heiligdom vond ik ook wel ferm. Alleen dat einde blijft voor mij een raadsel

 

Inderdaad een lastig einde. Ik ben er altijd maar van uitgegaan, dat het het einde was van alles zoals wij dat kennen.

 

Heiligdom is denk ik een voorbeeld van hoe een 3 delige reeks voldoende ruimte biedt voor een straf verhaal.

 

Bij Prometheus lijkt het einde zoek en Olympus Mons dreigt dezelfde weg op te volgen.

Met beide ben ik voorlopig gestopt, ik wil eerst weten waar dit naar toegaat? 

Ik hoop beide series nog wel een keer te vervolgen want op zich kan ik Bec wel waarderen. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...