Ga naar inhoud

Nieuwe QUIZ "Herken de cover !"


Veto

Recommended Posts

1 uur terug, Tuizentfloot zei:

Van mij hebben jullie nog twee nieuwe reeksen tegoed na het raden van de Eiffeltorens de de kandelaars.

Vandaar een dubbelopgave met acht plaatjes. Van zodra vier juiste antwoorden zijn gegeven, wordt een eerste punt uitgedeeld. Wanneer alle plaatjes gevonden zijn,  wordt het tweede punt toegekend.

 

Thema: Uit het oog verloren

 

OOG3.jpg.25e4fc5a106df180da77bf7b3cd48cc7.jpgOOG1.jpg.16d3798924ff3ee296e7650b1e9cfb83.jpgOOG6.jpg.5a37e2939265130aa4a6e0dd6a601627.jpg

OOG7.jpg.ba8845a1a315df6c1d3e0160123334f8.jpgOOG5.jpg.3483b67d22756268f08dc9e057955832.jpgOOG4.jpg.8d52cfb11a5d1dfce994e4cbe08f8d2f.jpg

OOG8.jpg.75d16ac3bf0676ef81010f650f3ca5be.jpgOOG2.jpg.e53d15607da74517bb5fcc47ab4dac6c.jpg

Nr 4: Barracuda - Slaven

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
2 minuten geleden, Tuizentfloot zei:

Eigenlijk best grappig als je onze avatars bekijkt. Piraat Roodbaard uit Asterix met een vragenreeks over piraten vs. kaper Tuizentfloot met een vragenreeks over ooglapjes. 🏴☠️

Het heeft zo moeten zijn 😂

Mijn avatar is wel de meest beruchte piraat uit de geschiedenis ;)

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
22 minuten geleden, Rik zei:

Het heeft zo moeten zijn 😂

Mijn avatar is wel de meest beruchte piraat uit de geschiedenis ;)

Tuizentfloot is gediplomeerd kaper, ex-zeevaarder, kaper der acht wereldzeeën en ontdekker van Trinidad, Port Salut en Port Dada om er enkele op te noemen. Hij overwon ondermeer de Engelsen bij Trafalgar, de Fransen bij Aboekir en de Spaanse Vloot bij Santa Cruz en won de slag bij Zwijnaarde, wat dan weer niet kan gezegd worden van Roodbaard 😎

Link naar reactie
1 uur geleden, Tuizentfloot zei:

Tuizentfloot is gediplomeerd kaper, ex-zeevaarder, kaper der acht wereldzeeën en ontdekker van Trinidad, Port Salut en Port Dada om er enkele op te noemen. Hij overwon ondermeer de Engelsen bij Trafalgar, de Fransen bij Aboekir en de Spaanse Vloot bij Santa Cruz en won de slag bij Zwijnaarde, wat dan weer niet kan gezegd worden van Roodbaard 😎

Roodbaard de oude was zo spijkerhard dat hij liever zijn schip tot zinken bracht dan dat dit in handen viel van de vijand. Hij heeft 1 keer bijna Asterix verslagen en is zo veelzijdig dat hij ooit een restaurant is begonnen. Hadden we toen al Michelinsterren dan had hij er zeker 4 gekregen. :cheerf2:

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
1 minuut geleden, Veto zei:

Er staat momenteel dus nog één opgave open : nog 2 meeuwen te zoeken, reeksje gepost door Yncke.

Het is aan Theodoor, Rik, Tuizentfloot, Eriktex en mezelf om een nieuwe opgave te verzinnen.

Rik heeft zijn piraten al gepost en ze zijn inmiddels ook al opgelost 😀

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Blij dat ik nog een puntje kon scoren.  Ik zag dat ook de laatste "Open mond" gevonden werd namelijk "Hamster Joviaal".  En zeggen dat ik speciaal voor deze tekening alle door Gotlib getekende albums overlopen had.  Ik zal te rap gekeken hebben.

Tijdens al dat zoeken al veel inspiratie opgedaan voor nieuwe opgaven.  Maar daarvoor moet je dus wel aan de beurt kunnen komen.  Nieuwe opgave komt er direct aan.

a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...