TDPB Posted January 20, 2020 Share Posted January 20, 2020 . Ik ben hem voor het eerst tegengekomen helemaal in het begin van mijn carrière toen ik nog meer underground was dan hem. Het contact was altijd aangenaam, wat je gezien zijn werk misschien niet zou verwachten. Onlangs voor de grap nog voorgesteld om iets samen te doen en hij wou er meteen aan beginnen. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted January 20, 2020 Share Posted January 20, 2020 Verdomd...het is weer januari. Quote Link to comment
Johan Posted January 21, 2020 Share Posted January 21, 2020 Ik dacht hem twee jaar geleden nog gezien te hebben bij Bonte in Knokke-Heist Quote Link to comment
Bonte Posted January 22, 2020 Share Posted January 22, 2020 Er zou vandaag en in het weekend een overlijdensbericht verschijnen die hij zelf had opgesteld, zou iemand me een scan kunnen opsturen hiervan? Welke krant dit is weet ik niet. Quote Link to comment
Ambreville Posted January 22, 2020 Author Share Posted January 22, 2020 Deze kwam voorbij op Facebook Quote Link to comment
Bonte Posted January 23, 2020 Share Posted January 23, 2020 12 uren geleden, Bonte zei: Er zou vandaag en in het weekend een overlijdensbericht verschijnen die hij zelf had opgesteld, zou iemand me een scan kunnen opsturen hiervan? Welke krant dit is weet ik niet. goeie scan ontvangen, bedankt Quote Link to comment
Vittorio Posted January 23, 2020 Share Posted January 23, 2020 Good riddance to him, the freeloading bastard. I hope he fries. Quote Link to comment
Recommended Posts