Ga naar inhoud

Stripbeurs Etten


olli

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Op http://www.dorpsplein-etten.nl/evenementen/stripboekenbeurs-2013/ staat nog wat meer info. Nog geen tekenaars bekend:

 

Er komen tekenaars naar Etten en wie dat zullen zijn zal de komende maanden duidelijk worden.

Voor de laatste informatie, raadpleeg regelmatig deze site.

De volgende uitgevers hebben zich aangemeld:

- Arboris Zelhem ( sponsor 1e stripboekenbeurs in Etten)
- Boumaar Heerlen

Link naar reactie

Beste mensen,

 

De hoogste tijd om te reageren op jullie discussie over de ophande zijnde stripboekenbeurs in Etten / Gelderland. 

Op de eerste plaats gaat deze 1e Gelderse Stripbeurs op zondag 23 juni a.s. in Etten uiteraard gewoon door. Daar geen discussie over.

De organisatie ligt bij de Stichting Dorpsplein Etten en wij gaan ervan uit dat wij een paar jaar nodig zullen hebben om een vaste plaats te veroveren tussen de bestaande beurzen.  

Ik ben zelf een stripboekenliefhebber en heb 4 boeken getekend over mijn geboorteplaats Etten. Ik ben een aantal malen bij Paul Teng op bezoek geweest voor zijn advies. Helaas komt hij niet naar Etten om te signeren maar wie weet in de toekomst.

De flyer met Kuifje heb ik getekend en voor volgend jaar is de tekening al klaar. Ook over Kuifje. Het zijn zogenaamde boekomslagen van nog uit geven boeken van Herge.

Het maakt in ieder geval veel reacties los zo is mij al langer duidelijk. Die voor volgend jaar mogelijk nog meer. De titel is dan: Kuifje en de Droom van Herge.  

Wij zijn nog heel druk om meer stripboek handelaren naar Etten te krijgen en tekenaars. Uitgeverij Arboris komt met tekenaars zo is mij toegezegd.

Op onze site  : www.dorpsplein-etten.nl vindt u alle informatie.    

 

Al het begin is moeilijk maar wij zijn ervan overtuigd dat over enkele jaren de Gelderse Stripbeurs in Etten een spraakmakende zal zijn. Een stripboeken beurs op een prachtig dorpsplein in het pytoreske Etten in de Achterhoek.  

Voor ons is het belangrijk de stripwereld in de belangstelling te houden en iedere hulp daarbij is welkom. Kent u stripboekhandelaren?? spoor ze aan naar Etten te komen.

U zien wij natuurlijk graag als bezoeker van onze stripbeurs. Gratis toegang en gratis parkeren.

 

Vriendelijke groeten,

Toon Helmes

Organisatie 1e Gelderse Stripbeurs.

in Etten.  ( bij Doetinchem)

Link naar reactie

Ik denk niet dat er veel aan de hand is zolang hij geen origineel Hergé matreriaal gebruikt, oftewel: zijn eigen intepretatie van bestaande figuren gebruiken, mag volgens mij in Nederland gewoon zolang je er maar geen winstoogmerk bij hebt. Maar dat moet hij dan allemaal wel heel zeker weten... uitzoeken dus!

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Dit vind ik toch wel aardig grappig Tuinman want jij staat toch ook wel eens in Putten dat is nou ook weer niet een werelddorp.

En om het bij voorbaat al af te schieten omdat het een buurtschap is vind ik wat kort door de bocht. Etten heeft wel een groot achterland met een aantal aardige steden in de buurt zoals Arnhem,Doetinchem, Zevenaar en Lichtenvoorde

Link naar reactie

Tja ken je mij, ik weet het niet. ik denk het wel of in ieder geval van gezicht. Jou ken ik van gezicht in ieder geval en we hebben wel eens wat gepraat.

De laatste keer dat ik online een omschrijving van mezelf gaf werd ik figuurlijk in elkaar gerost op de beurs in Gorinchem, door onze aller Koen of door een of ander, ander figuurlijk groepje LEUK .

Sindsdien hou ik me een beetje op de achtergrond. Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat een hoop mensen mij van gezicht kennen niet wetende dat ik dat ben.

Ik hou er niet zo van om op de voorgrond te treden. Ik zal me bij jou kenbaar maken op de eerst volgende beurs waar jij staat en ik kom.

Link naar reactie

ik had um midden voor de kerk staan retep en die oude bus wil wel voor uit

 

als je die parkeer garage hebt rechts gezien van af de kerk komend kunje ca 10 m er voor links af

kleine parkeer have voor buro iets verder door rijden naar boven kunje ook parkeren

daar zit die tempel

Volgens mij is dat stukje alleen voor vergunninghouders tuinman!

 

@ Erik, gratis bij het Provinciehuis! Staat ook keurig op de website vermeld... anders weet ik volgend jaar nog wel een ander adresje voor je! Wel een paar minuutjes lopen, maar niet onoverkomelijk.

Link naar reactie

Iedereen zit natuurlijk te wachten op namen en ik heb ze!!:

 

Herman Roozen

John Heijink

Raquel Versteeg

 

Zie ook: http://www.deweekkrant.nl/files/pdfarchief/ZKR/20130529/ZKR_ZKR-1-24_130529_2.pdf

 

Die weekkrant ploft iedere week op je deurmat  ? Daar moet jij als oost nederlander wel naar toegaan Olsimar:

 

 

"We hopen dat er

zoveel mogelijk mensen uit

het oosten van het land hier

naartoe komen."

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

5 Tekenaars gesignaleerd, ook nog Matt Baaij en Rob van Barneveld. Toch wel zo'n 20 kramen, sommige standhouders hadden wel meerdere kramen, dus ongeveer 11-12 standhouders.

 

Ik had wat familie-verplichtingen in de buurt dus het was wel even leuk om te kijken (en kopen) en een paar praatjes te maken.

Link naar reactie
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...