Jeroen46 Posted August 20, 2020 Share Posted August 20, 2020 Hallo. Mijn naam is Jeroen. Toen ik een kind was kreeg ik een stripboek dat ging over de eerste wereldoorlog. Het was een komisch stripboek waarin alles mis ging met de soldaten. Altijd vlogen de lichaamsdelen door de lucht. Helaas ben ik deze jaren geleden al kwijtgeraakt. Ik weet niet meer de naam en ik vind ook niets met google. Weet iemand misschien hoe die strip heet? Dan kan ik gerichter zoeken. Of misschien heeft iemand die strip? Ik zou het leuk vinden om die weer te bezitten. Bij voorbaat dank. Quote Link to comment
Yncke Posted August 20, 2020 Share Posted August 20, 2020 Het doet me een beetje denken aan deze: Misschien zal 't wat helpen als we een idee hebben in welke tijd je een kind was? Quote yncke.be Link to comment
Vittorio Posted August 20, 2020 Share Posted August 20, 2020 Ik denk eerder aan de Wat 'n klote dag-reeks, zelfde auteur, andere tekenaar https://stripinfo.be/reeks/index/2888_Wat_n_klotedag Quote Link to comment
Vittorio Posted August 20, 2020 Share Posted August 20, 2020 Trouwens Jeroen, iedereen op de Reep zal je zeggen dat je beter je geld hieraan kunt besteden: Quote Link to comment
Jeroen46 Posted August 20, 2020 Author Share Posted August 20, 2020 Bedankt mensen! Ik heb gevonden wat ik zocht. Het was "Wat 'n klotedag!" Ik heb hem inmiddels al aangeschaft. Blij dat jullie mij zo goed hebben geholpen! Quote Link to comment
Ambreville Posted August 20, 2020 Share Posted August 20, 2020 31 minuten geleden, Vittorio zei: Trouwens Jeroen, iedereen op de Reep zal je zeggen dat je beter je geld hieraan kunt besteden: Die scoort toch niet hoog als je iets zoekt om te lachen Quote Link to comment
Jeroen46 Posted August 20, 2020 Author Share Posted August 20, 2020 Het ging mij meer om het jeugdsentiment. Ik heb bijna alle stripboeken uit mij jeugd nog steeds maar deze was ik kwijtgeraakt. Andere strips die ik heb zijn o.a. Suske en Wiske, Klepzeiker (alle delen), Dick van Bil, Donald duck (complete lecturama editie) Aantal Asterix en Obelix , Gusst flater, Storm. Om te antwoorden wanneer ik kind was, Ik ben van 1974. Quote Link to comment
Vittorio Posted August 20, 2020 Share Posted August 20, 2020 16 minuten geleden, Ambreville zei: Die scoort toch niet hoog als je iets zoekt om te lachen Sssssstttttt. Ik at mijn eerste olijf ook pas toen mijn moeder zei dat het echt iets voor zoetekauwen was. Quote Link to comment
Vittorio Posted August 20, 2020 Share Posted August 20, 2020 9 minuten geleden, Jeroen46 zei: Het ging mij meer om het jeugdsentiment. Ik heb bijna alle stripboeken uit mij jeugd nog steeds maar deze was ik kwijtgeraakt. Andere strips die ik heb zijn o.a. Suske en Wiske, Klepzeiker (alle delen), Dick van Bil, Donald duck (complete lecturama editie) Aantal Asterix en Obelix , Gusst flater, Storm. Om te antwoorden wanneer ik kind was, Ik ben van 1974. Welkom, Jeroen ! Quote Link to comment
Jeroen46 Posted August 20, 2020 Author Share Posted August 20, 2020 Dank je wel! Quote Link to comment
Boekenmagazijn Posted August 20, 2020 Share Posted August 20, 2020 6 uren geleden, Jeroen46 zei: Ik ben van 1974. Hadden we kunnen uitrekenen... Quote Link to comment
Recommended Posts