Ga naar inhoud

Naam stripboek


Jeroen46

Recommended Posts

Hallo.

 

Mijn naam is Jeroen. Toen ik een kind was kreeg ik een stripboek dat ging over de eerste wereldoorlog.

Het was een komisch stripboek waarin alles mis ging met de soldaten. Altijd vlogen de lichaamsdelen door de lucht.

Helaas ben ik deze jaren geleden al kwijtgeraakt. Ik weet niet meer de naam en ik vind ook niets met google.

Weet iemand misschien hoe die strip heet? Dan kan ik gerichter zoeken. Of misschien heeft iemand die strip?

Ik zou het leuk vinden om die weer te bezitten. Bij voorbaat dank.

Link naar reactie

Het ging mij meer om het jeugdsentiment. Ik heb bijna alle stripboeken uit mij jeugd nog steeds maar deze was ik kwijtgeraakt. Andere strips die ik heb zijn o.a. Suske en Wiske, Klepzeiker (alle delen), Dick van Bil, Donald duck (complete lecturama editie) Aantal Asterix en Obelix , Gusst flater, Storm. Om te antwoorden wanneer ik kind was, Ik ben van 1974.

Link naar reactie
9 minuten geleden, Jeroen46 zei:

Het ging mij meer om het jeugdsentiment. Ik heb bijna alle stripboeken uit mij jeugd nog steeds maar deze was ik kwijtgeraakt. Andere strips die ik heb zijn o.a. Suske en Wiske, Klepzeiker (alle delen), Dick van Bil, Donald duck (complete lecturama editie) Aantal Asterix en Obelix , Gusst flater, Storm. Om te antwoorden wanneer ik kind was, Ik ben van 1974.

Welkom, Jeroen !

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...