Ga naar inhoud

Wie staat er op deze cover? (Thorgalvraag)


cinco

Wie staat er op deze cover?  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie staat er op deze cover?



Recommended Posts

58 minuten geleden, TDPB zei:

Ik ken de personages niet, dus wil ik me verder niet uitspreken wie daar op die cover staat, maar dit lijkt wel een typisch voorbeeld bij iets wat me al vaker is opgevallen bij strips: tekenaars hebben meestal maar één manier om een (knap) vrouwengezicht te tekenen, waardoor al hun vrouwelijke personages op elkaar lijken. Het enige verschil zit hem meestal in het kapsel.

 

Jazeker. Rubine = Natasja met een pruik op. De dames van Crisse zien er allemaal hetzelfde uit. En bij de Rode Ridder nam er ook al eens een dame een masker af om - ooh! - Demoniah te blijken zijn, terwijl ik dat mét masker ook al dacht. Hermann z'n personages lijken wel allemaal verwant te zijn, ook als ze niet eens aantrekkelijk hoeven te zijn. 

 

Dany kan het wel vind ik, die durft te experimenteren met neuzen, kinnen etc, en toch blijven het altijd aantrekkelijke personages. Maar zijn vrouwen hebben dan weer allemaal hetzelfde lichaamstype :).

 

En je zou denken dat dat in realistische stijl beter zou moeten gaan, maar in de praktijk is dat niet zo. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...