Ga naar inhoud

Aaron van Ben Gijsemans


Vittorio

Recommended Posts

Gisteravond Aaron van Ben Gijsemans gelezen. Ik ben niet altijd enthousiast over de leestips van @Neat Stuff (Het Gele Teken vond ik erg tegenvallen) maar Aaron is buiten-categorie, zéér indrukwekkende leeservaring, noem het rete-sloom, noem het 'slow comic' maar als je meegaat in de traagheid en je je het ritme hebt eigen gemaakt dan...

 

Ik werd er door overweldigd en in die overweldiging stoomde Gijsemans me helemaal klaar om, op pagina 184 en verder, bijna te janken om de schoonheid van een pot onhandige seks waar ik niet op uitgekeken raakte.

 

Fe-no-me-naal boek. Zo min mogelijk over lezen verder, kópen.

 

a1.thumb.jpg.822e7a64ae14d9281d68aa4c4b6eb055.jpg

 

b2.thumb.jpg.61f98712214d1eceffa34d4315a397d2.jpg

 

c1.thumb.jpg.2f608a089c159212b32efa6349ff5c4f.jpg

 

Link naar reactie
1 uur terug, Neat Stuff zei:

giphy-8.gif.805dbaa69b83efdfb83247a430bde044.gif

Sorry, sorry,  laat alsjeblieft die gloeiende pook zakken.

 

Geweldig album natuurlijk, ik maakte een grapje. Iedereen die het album nog niet heeft: reis nu af naar Den Bosch en informeer ernaar bij die vriendelijke handelaar die meteen gratis koffie schenkt als je "Hé, Het Gele Teken!!" naar hem roept.

Link naar reactie
1 uur terug, Mask zei:

De belevenis lijkt mij hetzelfde te zijn als kijken naar een 8mm film zonder projector?

Bij 8mm heb je 16 beeldjes per seconde. Zo extreem is Gijsemans nu ook weer niet. Maar ik snap wat je bedoelt. En als je je eraan overgeeft, kan ik je ook zeggen dat de belevenis anders is. Of niet, ieder zijn smaak natuurlijk.

Link naar reactie
12 uren geleden, Vittorio zei:

Gisteravond Aaron van Ben Gijsemans gelezen. Ik ben niet altijd enthousiast over de leestips van @Neat Stuff (Het Gele Teken vond ik erg tegenvallen) maar Aaron is buiten-categorie, zéér indrukwekkende leeservaring, noem het rete-sloom, noem het 'slow comic' maar als je meegaat in de traagheid en je je het ritme hebt eigen gemaakt dan...

 

Ik werd er door overweldigd en in die overweldiging stoomde Gijsemans me helemaal klaar om, op pagina 184 en verder, bijna te janken om de schoonheid van een pot onhandige seks waar ik niet op uitgekeken raakte.

 

Fe-no-me-naal boek. Zo min mogelijk over lezen verder, kópen.

 

a1.thumb.jpg.822e7a64ae14d9281d68aa4c4b6eb055.jpg

 

b2.thumb.jpg.61f98712214d1eceffa34d4315a397d2.jpg

 

c1.thumb.jpg.2f608a089c159212b32efa6349ff5c4f.jpg

 

Dit is not my cup of tea....

Veel en veel te traag..

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...