Ga naar inhoud

Frank Pé.


cartoonesk

Recommended Posts

Op 18/10/2023 om 09:39, Ambreville zei:

Daar staat nu een tentenkamp.

Btw. Die affiche is bij Flagey nog altijd te krijgen bij aankopen meen ik. Ze hebben die in twee formaten.

Wat voor een winkel is dat? In het Flagey gebouw?

 

Ik heb wel al eens in Brussel een andere prent van Frank gekocht, tijdens zijn tentoonstelling in het CBBD/stripmuseum. Die hangt hier aan mijn muur. Ook top met tijger, smurf en alleen de staart van het Marsu.

Op 18/10/2023 om 09:36, cartoonesk zei:

Ook met een Marsupilami naast je? ;) 

Helaas niet. Maar ik heb er ook een keer de patat geprobeerd.

Link naar reactie
9 minutes ago, MarcusK said:

Wat voor een winkel is dat? In het Flagey gebouw?

 

Ik heb wel al eens in Brussel een andere prent van Frank gekocht, tijdens zijn tentoonstelling in het CBBD/stripmuseum. Die hangt hier aan mijn muur. Ook top met tijger, smurf en alleen de staart van het Marsu.

Helaas niet. Maar ik heb er ook een keer de patat geprobeerd.

https://librairiesflagey.com/

 

Librairie Flagey, dat is een strip- en boekenwinkel op het flageyplein, schuin tegenover het Flagey Gebouw. Die organiseren redelijk veel events.

 

 

 

Link naar reactie
18 minutes ago, MarcusK said:

Ah, is die in de toenmalige Brusel winkel? Ik was nu al enkele jaren niet meer in Brussel (of Elsene).

Neen, Brüsel ligt in het centrum aan de beurs. Dat is daar een heel eind vanaf.

Blijkbaar heeft Flagey een goede relatie met Frank Pé. Die was daar vorige week voor de lancering van deel 2. Ze hebben toen een print op Aluminium uitgebracht, die Frank signeerde en in de boek plakte.

Bij de lancering van deel 1 was ik daar. Toen deed hij een hele uitleg over cryptozoölogie. Ondertussen bewerkte hij je boek met  stickers, veren, bladeren.... Dat was wel superleuk.

 

 

 

Link naar reactie
1 uur geleden, Ambreville zei:

Neen, Brüsel ligt in het centrum aan de beurs. Dat is daar een heel eind vanaf.

 

Ja, maar die hadden ook een kleinere vestiging op Place Flagey (als ik er 2016 de laatste keer was). Van de foto's op de boven verlinkte website is dat hetzelfde gebouw, denk ik.

 

Frank is in Elsene geboren, misschien leeft ie er nog steeds.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...