Ga naar inhoud

oude cover of nieuwe cover? (1)


cinco

oude of nieuwe cover?  

38 leden hebben gestemd

  1. 1. een zakje chips

  2. 2. de zwarte rotsen

  3. 3. het mislukte mirakel



Recommended Posts

1 uur terug, Rik zei:

Ik ken de Kiekeboe's en de Urbanussen niet maar de oude cover van de zwarte rotsen vind ik duidelijk beter dan de nieuwe...

 

Je kan ook altijd stemmen afgaand op hoe de cover eruitziet.

Dat is eigenlijk het voordeel van covers beoordelen. Dan hoef je in principe de reeksen of de verhalen niet te kennen. Je kan puur op het visuele oordelen.

Link naar reactie

Ik vind in alle drie de gevallen de nieuwe cover beter, maar ik ben duidelijk in de minderheid. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
25 minuten geleden, mojo zei:

Ik vind in alle drie de gevallen de nieuwe cover beter, maar ik ben duidelijk in de minderheid. 

In de minderheid, maar niet alleen... :)

 

Zeker voor wat betreft de Zwarte Rotsen cover spreekt de nieuwe versie me meer aan.

de actie verplaatsten naar 'op het water' vind ik een goede vondst, en de 'orange and teal avant la lettre*' lucht vind ik heel geslaagd een 'tussen late namiddag en schemer' sfeer oproepen.  De zwarte rotsen en zijn burcht vind ik er ook veel dreigender uitzien...  Voor mij dus een geslaagde rework ( hoewel ik van nature eerder behoudsgezind ben, en dikwijls voor het 'original' kies :) ... geef mij maar Raider boven Twix, Smiths boven Lays... )

 

* : orange &teal : concept was mij totaal onbekend tot iemand hier een berichtje over plaatste op de reep. (waarvoor mijn dank, weet niet meer wie het was, maar ik heb er van bijgeleerd.  Of dit nu relevant is in het kader van de Zwarte Rotsen weet ik eigenlijk niet zo, ik wou die term gewoon eens gebruiken :)

 

Greetz, en aan allen die dit lezen : Prettige feestdagen en voorspoedig 2021

 

Link naar reactie
4 uren geleden, lordofindifference zei:

In de minderheid, maar niet alleen... :)

 

Zeker voor wat betreft de Zwarte Rotsen cover spreekt de nieuwe versie me meer aan.

de actie verplaatsten naar 'op het water' vind ik een goede vondst, en de 'orange and teal avant la lettre*' lucht vind ik heel geslaagd een 'tussen late namiddag en schemer' sfeer oproepen.  De zwarte rotsen en zijn burcht vind ik er ook veel dreigender uitzien...  Voor mij dus een geslaagde rework ( hoewel ik van nature eerder behoudsgezind ben, en dikwijls voor het 'original' kies :) ... geef mij maar Raider boven Twix, Smiths boven Lays... )

 

* : orange &teal : concept was mij totaal onbekend tot iemand hier een berichtje over plaatste op de reep. (waarvoor mijn dank, weet niet meer wie het was, maar ik heb er van bijgeleerd.  Of dit nu relevant is in het kader van de Zwarte Rotsen weet ik eigenlijk niet zo, ik wou die term gewoon eens gebruiken :)

 

Greetz, en aan allen die dit lezen : Prettige feestdagen en voorspoedig 2021

 

 

Hier kan je @Lük Bey voor bedanken ;) . Jij ook fijne feestdagen gewenst!

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • cinco changed the title to oude cover of nieuwe cover? (1)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...