cinco Posted March 5, 2021 Share Posted March 5, 2021 Ik ga voor degenen die juist hebben geraden toch een mini-tegenprestatie doen. Ze mogen me elk één stripgerelateerde vraag stellen. Zo dadelijk de opening van het dinopak. Quote Link to comment
cinco Posted March 5, 2021 Author Share Posted March 5, 2021 Openen die handel! Quote Link to comment
cinco Posted March 5, 2021 Author Share Posted March 5, 2021 2 triceratopskoeken! Quote Link to comment
cinco Posted March 5, 2021 Author Share Posted March 5, 2021 @Yncke is de enige die het goed geraden heeft en mag mij dus een willekeurige stripgerelateerde vraag stellen. Quote Link to comment
Peter Motte Posted March 6, 2021 Share Posted March 6, 2021 Dan is het nu tijd voor een pol om te besluiten welke vraag @Yncke mag stellen. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
cinco Posted March 6, 2021 Author Share Posted March 6, 2021 Ik vind het trouwens niet kunnen dat er niet gezorgd wordt voor variatie in die pakjes. Ik dacht dat er in mijn kindertijd nooit dezelfde dino 2X in 1 pakje zat, dat het altijd 3 verschillende per pakje waren. Quote Link to comment
Hamirubi Posted March 6, 2021 Share Posted March 6, 2021 Heb jij altijd de Lotus-koeken gekend, of ook nog de LU-koeken? Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
cinco Posted March 6, 2021 Author Share Posted March 6, 2021 5 minuten geleden, Hamirubi zei: Heb jij altijd de Lotus-koeken gekend, of ook nog de LU-koeken? Ik ben voor 2012 geboren dus ja, ik heb ze nog onder het LU-logo meegemaakt. Toen ze bij Lu de rechten kwijt waren, zijn ze nog met die Aztecs begonnen. Maar die sloegen niet aan. Jammer. Quote Link to comment
Hamirubi Posted March 6, 2021 Share Posted March 6, 2021 Ik herinner me zelfs niet meer dat ze per 3 verpakt waren. Heeft Lu die rechten niet gewoon aan Lotus verpatst? Want in dat geval ben ik blij dat de Aztecs niet aansloegen. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
cinco Posted March 6, 2021 Author Share Posted March 6, 2021 16 minuten geleden, Hamirubi zei: Heeft Lu die rechten niet gewoon aan Lotus verpatst? Want in dat geval ben ik blij dat de Aztecs niet aansloegen. Het is één van de populairste koeken, dus dat is zoals Dupuis die Lucky Luke aan Dargaud kwijtraakt. Die Aztecs moesten voor LU dan ook de Blauwbloezen zijn, het product dat het gat moest vullen. Maar Aztec had dat effect niet. Het was nochtans krek dezelfde koek. Quote Link to comment
cinco Posted March 6, 2021 Author Share Posted March 6, 2021 Merk trouwens dat ik het volledig verkeerd geopend heb. Daar is namelijk zo een inkeping waarvan je dan een vensterklep kunt maken waarlangs je de pakjes uit de karton kunt halen. Quote Link to comment
Yncke Posted March 7, 2021 Share Posted March 7, 2021 Triceratopsen stellen nooit teleur! Okay, stripgerelateerde vraag: heb je Per'Bat al gelezen? Quote yncke.be Link to comment
cinco Posted March 7, 2021 Author Share Posted March 7, 2021 43 minuten geleden, Yncke zei: Okay, stripgerelateerde vraag: heb je Per'Bat al gelezen? Bepaalde pagina's, maar nog niet alles in zijn geheel. Ik kijk soms wel in die thread van Per'Bat en heb ook al jouw site bezocht. Vooral scènes waarin er met licht en donker en schaduweffecten wordt gespeeld zijn echte eye-catchers. Quote Link to comment
Peter Motte Posted March 7, 2021 Share Posted March 7, 2021 12 uren geleden, cinco zei: Merk trouwens dat ik het volledig verkeerd geopend heb. Koekendozen zijn tegenwoordig allemaal eenvoudig ingewikkeld te openen. Hoe kun je dat hebben gemist? Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
cinco Posted March 7, 2021 Author Share Posted March 7, 2021 13 minuten geleden, Peter Motte zei: Koekendozen zijn tegenwoordig allemaal eenvoudig ingewikkeld te openen. Hoe kun je dat hebben gemist? Met de ene hand openen en met de andere foto's nemen is niet de meest praktische manier. Quote Link to comment
Peter Motte Posted March 7, 2021 Share Posted March 7, 2021 Ik open al mijn koekendozen hiermee: Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Recommended Posts